„Microsoft“ siekia užpatentuoti būdą, kaip kompiuterinių žaidimų mėgėjus panardinti į menamą tikrovę jų pačių kambaryje. Tai leis padaryti 360 laipsnių 3D projektorius, „Kinect“ žaidimų valdiklis ir kita įranga.
Bendrovė „Microsoft“ pateikė paraišką JAV patentų ir prekių ženklų biurui siekdama užpatentuoti naują žaidėjų panardinimo į virtualų kompiuterinių žaidimų pasaulį būdą, skelbia „Patentlyapple.com“. Šis būdas sustiprins žaidėjų patiriamas emocijas siūlydamas naują žaidimų tikroviškumo lygį ir leisdamas išplėsti virtualus veiksmo erdvę per visą kambarį, sakoma pranešime.
Sprendžiant iš patento paraiškoje pateikto aprašymo, naujoji „Microsoft“ žaidimų sistema naudos 3D projektorių, galintį projektuoti vaizdą 360 laipsnių kampu ant visų patalpos, kurioje yra žaidėjas, sienų ir baldų. Taip pat prireiks didelės raiškos televizoriaus, žaidimų kompiuterio ir „Kinect“ žaidimų valdiklio.
„Microsoft“ siūloma virtualaus žaidimų kambario sistema (nuotr. Gamintojo)
HD vaizdo televizorius bus pagrindinė žaidimo vaizdo rodymo priemonė. Atstumą matuojanti vaizdo kamera fiksuos žaidėjo judėjimą kambaryje ir „projektuos“ jo kūną į žaidimo pasaulį. Tam bus naudojamas „Kinect“ žaidimų valdiklis. Tokia sistema leis valdyti žaidimą be įprastinių prie kompiuterio prijungtų valdymo priemonių.
Projektoriaus ant sienų rodomas vaizdas bus antrinis, papildantis HD ekrane rodomą vaizdą. Toks vaizdas galės būti į dvimatis, ir trimatis. Sumanymas remiasi žmogaus periferinio regėjimo gaunama svarbia informacija: žiūrėdamas į HD ekraną jis tuo pat metu, nesutelkdamas dėmesio į tai, kas rodoma ant sienų, šoniniu regėjimu pastebės, kas po kelių akimirkų pateks į pagrindinį ekraną, ir spės pasiruošti gynybai arba puolimui, sakoma pranešime.
Manoma, kad ši virtualaus žaidimų kambario technologija gali būti pateikta rinkai jau kitais metais, kai pasirodys naujasis žaidimų kompiuteris „Xbox 720“. Tiesa, kadangi daugybė iš pažiūros įdomių išradimų taip ir lieka patentų brėžiniuose, kompiuterinių žaidimų aistruoliai iš anksto džiūgauti neturėtų.