Labai tikėtina, jog būtent šis variklis ilgainiui pakeis šiuo metu naudojamus V8 tipo agregatus į kuriuos nebeverta investuoti vien tam, jog galėtų praeiti taršos reikalavimus.
Šiuo metu nėra žinoma kada naujasis motoras pateks į automobilį, kurį galėtume įsigyti. Vis dėlto, atsižvelgiant į faktą, jog 6 cilindrų agregatas konstrukciškai yra labai panašus į „Alfa Romeo“ automobiliuose naudojamą 4 cilindrų turbininį motorą, naujos konfigūracijos širdis turėtų būti pristatyta 2020 arba 2021 metais.
Kai kurie automobilių gamintojai siekdami gauti palankumo taškų iš elektromobilių šalininkų, ne vieną kartą viešai paskelbė apie tai kaip jie ruošiasi sustabdyti tolimesnę vidaus degimo variklio plėtrą. Tik ne „Fiat-Chrysler“, kuri, panašu, intensyviai pluša prie naujos konfigūracijos vidaus degimo variklio.
Naujo variklio brėžinius patentų biure suradę kolegos iš „Mopar Insiders“ mano, jog naujasis 6 cilindrų variklis bus siūlomas su keliomis skirtingomis konfigūracijomis. Su viena arba dvejomis turbinomis, o jo išvystoma galia svyruos nuo 360 iki 530 arklio galių.
„GME-T6“ vardu pavadintas motoras taip pat naudos elektrinius pagalbininkus (turbinas), kurios padės pašalinti turbinos duobę ties žemesniais variklio sūkiais.
Kai kurie automobilių gamintojai siekdami gauti palankumo taškų iš elektromobilių šalininkų, ne vieną kartą viešai paskelbė apie tai kaip jie ruošiasi sustabdyti tolimesnę vidaus degimo variklio plėtrą. Tik ne „Fiat-Chrysler“, kuri, panašu, intensyviai pluša prie naujos konfigūracijos vidaus degimo variklio.
Naujo variklio brėžinius patentų biure suradę kolegos iš „Mopar Insiders“ mano, jog naujasis 6 cilindrų variklis bus siūlomas su keliomis skirtingomis konfigūracijomis. Su viena arba dvejomis turbinomis, o jo išvystoma galia svyruos nuo 360 iki 530 arklio galių.
„GME-T6“ vardu pavadintas motoras taip pat naudos elektrinius pagalbininkus (turbinas), kurios padės pašalinti turbinos duobę ties žemesniais variklio sūkiais.