• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Tai trečia pasakojimo apie elementarius, tačiau pagrindinius vairavimo kanonus dalis. Pirmoje dalyje žiedinių lenktynių specialistas Robertas Kupčikas dalijosi savo pastebėjimais, kaip reikėtų sėdėti vairuotojo krėsle, kaip susireguliuoti automobilio sėdynę. O prieš savaitę sportininkas pasakojo, kaip derėtų laikyti vairą. Šį kartą kalbėsime apie tai, ką vairuojant automobilį reikėtų daryti su savo kojomis.

REKLAMA
REKLAMA

Sportininkas pastebėjo, kad viena iš pagrindinių klaidų, kurias daro vairuotojai, tai ant sankabos pedalo laikoma koja. Kai atleidus sankabos pedalą koja lieka virš jo, visuomet atsiranda tikimybė jį nejučiomis spustelti. Taip labai nesunku „susvilinti“ sankabą. Robertas Kupčikas pataria visuomet naudoti daugelyje automobilių esančią paminą kairei kojai.  Nuo jos labai paprasta koją perdėti ant sankabos pedalo, o kitose situacijose ši pamina padeda geriau užfiksuoti kūną.

REKLAMA

Reguliuojant vairuotojo sėdynę vertėtų atsižvelgti į kojų padėtį. Pvz. išmynus sankabos pedalą koja jau turėtų būti beveik tiesi. Tačiau negerai, jei iki galo išmynus pedalą reikia stiebtis.

Žiedinių lenktynių specialistas Robertas Kupčikas akcentuoja, kad visas kūno svoris turi tekti vairuotojo krėslui, kojos neturi būti naudojamos kaip visuomet būtinas atramos taškas. Idealu, jei vienu metu nuo automobilio grindų galima pakelti abi kojas. Tai leistų automobilį kritinėse situacijose suvaldyti daug paprasčiau.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų