Blogas ratų suvedimas gali sukelti ne tik diskomfortą automobilio valdymo atžvilgiu, bet ir gerokai patuštinti piniginę, jei pastebėję problemą, jos šalinimą atidėsite vėlesniam laikui.
„To pasekmė yra sunkiau valdomas automobilis, gali būti pakrypęs vairas, netolygiai dėvisi padangos, greičiau dyla pakabos detalės, būna didesnės kuro sąnaudos“, – aiškino meistras Dainius Žiūkas.
Priežasčių, kodėl ratų geometrija jau nebeatitinka parametrų, gali būti ne viena. Pirmiausia, automobilio važiuoklė nuolat patiria dideles apkrovas, važiuojant per kelio nelygumus, todėl ilgainiui natūraliai nusidėvi pakabos detalės. Kartais, didesniu greičiu įvažiavus į gilesnę duobę, galima sulenkti vairo traukę arba jos antgalį, o tai iš karto daro neigiamą įtaką ratų suvedimui.
„Pirmiausia reikėtų pradėti nuo pakabos patikros. Patikrinti, ar neišdilę sailenblokai, ar nekliba svirtys, patikrinti amortizatorių būklę, ir jei yra gedimų, tada juos suremontuoti ir tik tada keliauti prie pačio suvedimo“, – kalbėjo D. Žiūkas.
Jei viskas tvarkoje arba surasti gedimai pašalinti, automobilis gali keliauti važiuoklės geometrijos suderinimui.
Daugiau sužinokite vaizdo reportaže, esančiame straipsnio pradžioje.
VISĄ LAIDĄ ŽIŪRĖKITE ČIA:
Straipsnis parengtas pagal TV6 televizijos laidą „Autopilotas“.