Automobilių naujienas medžiojantys fotografai užfiksavo keliuose bandomą visureigį „Porsche Macan“. Beje, priešserijinis vokiečių visureigis buvo įamžintas praktiškai be jokios maskuotės.
„Macan“ pagrindu taps „Audi Q5“ platforma. Tiesa, „Porsche“ specialistai pabrėžia, kad „Macan“ pakaba ir jos nustatymai, vairo mechanizmas, stabdžiai ir ESP sistemos veikimo algoritmas bus grynai tik „Porsche“ specialistų darbo vaisius, todėl šis automobilis visus turėtų nustebinti savo sportišku charakteriu. Manoma, kad penkių durų „Porsche Macan“ bus pristatytas jau kitais metais, o štai trijų durų visureigio versija turėtų debiutuoti 2014 metais.
Porsche Macan“ buvo įamžintas praktiškai be jokios maskuotės. autoblog.com nuotr.
„Porsche Macan“ bus galingiausias klasėje – jau žinoma, kad topinė šio automobilio versija bus komplektuojama su trijų litrų darbo tūrio biturbo benzininiu varikliu, kurio galia sieks 370 a.g. Tokios galios konkurentai „BMW X3“ ar „Mercedes-Benz GLK“ pasiūlyti dar negali.
Porsche Macan“ buvo įamžintas praktiškai be jokios maskuotės. autoblog.com nuotr.
Žinoma, be trilitrio biturbo į „Macan“ bus montuojami ir gerokai kuklesni keturių cilindrų motorai. Baziniu turėtų tapti dviejų litrų darbo tūrio turbininis agregatas, kurio galia sieks 220 a.g. „Macan S“ bus komplektuojamas atmosferiniu 3,6 litro darbo tūrio varikliu, kurio galia sieks 286 a.g. Na o taupieji „Porsche“ visureigių gerbėjai galės rinktis bent du dyzelinius agregatus – 190 a.g. dvilitrį ir 250 a.g. trijų litrų darbo tūrio. Gali būti, kad „Porsche“ specialistams pavyks susitarti ir dėl naujausio 309 a.g. „Audi“ dyzelio. Taip pat tikėtina, kad netrukus po automobilio debiuto pasirodys ir hibridinė „Macan“ versija.
Porsche Macan“ buvo įamžintas praktiškai be jokios maskuotės. autoblog.com nuotr.