Lietuvoje išpopuliarėjo paslauga, kuria išankstinio mokėjimo paslaugos EXTRA pokalbių sąskaitą galima papildyti iš nuolatinio "Omnitel" abonento sąskaitos. Per tris paslaugos "EXTRA S.O.S." egzistavimo mėnesius ja pasinaudojo 10 000 klientų.
Iki šių metų pabaigos vyksta akcija, kurios metu užsakius mėnesinį EXTRA sąskaitos papildymą iš nuolatinio "Omnitel" abonento sąskaitos, EXTRA sąskaita kas mėnesį papildoma 10 proc. didesne suma. Taigi užsakius mėnesinį "EXTRA S.O.S." papildymą 10 Lt, EXTRA sąskaita kaskart papildoma 11 Lt.
"Siūlomas "EXTRA S.O.S." papildymo būdas yra patogus tuo, kad nereikia niekur eiti ir pirkti papildymo kortelių - tereikia išsiųsti SMS žinutę. O užsisakius mėnesinius EXTRA papildymus, nebereikia nuolat rūpintis EXTRA sąskaitos papildymu, - EXTRA sąskaita kas mėnesį automatiškai papildoma ta pačia suma", - sakė "Omnitel" privačių klientų skyriaus vadovas Linas Čereška.
Nuolatinis "Omnitel" abonentas, norintis papildyti EXTRA sąskaitą, siunčia specialią žinutę, kuria užregistruojamas EXTRA vartotojas, o kita žinute - "pervedama" norima pinigų suma.
Vienas abonentas gali užregistruoti iki 3 EXTRA vartotojų numerių, kurių sąskaitas galima pildyti iki 20 Lt per parą arba iki 150 Lt per mėnesį. Minimali papildymo suma - tik 5 Lt.
"Omnitel" abonentui visi EXTRA papildymai bus įtraukti į mėnesinę sąskaitą.
"EXTRA S.O.S." paslauga yra unikali, tačiau tik viena iš keleto "Omnitel" siūlomų modernių sąskaitos papildymo būdų. Išankstinio mokėjimo paslaugos EXTRA vartotojai papildyti savo sąskaitas gali internetu, Vilniaus banko arba "Hansa-LTB" bankomatuose, SMS žinutėmis naudodamiesi paslauga "Mobilusis bankas", taip pat naudodamiesi paslauga "EXTRA EXPRESS" bet kurioje "Statoil" ar "Lukoil" degalinėje.