Speciali kompiuterinė programa paskolai už renovaciją administruoti sukurta dar 2013 m., tačiau yra nuolat tobulinama: daugėja funkcionalumo, lengvinama vartotojo sąsaja, techniniais sprendimais užkertamas kelias galimoms klaidoms.
„Renovacijos procese finansiniai reikalai itin svarbūs ir net menkiausia klaida gali pridaryti daug rūpesčių. Labai svarbu, kad savivaldybių paskirti renovacijos administratoriai, kurie administruoja visus finansinius reikalus, turėtų kuo geresnius įrankius atlikti savo darbą, kad gyventojams reiktų kuo mažiau rūpintis“, – sako aplinkos viceministrė Daiva Matonienė.
Pagal naująją savivaldybių renovacijos programą, paskola už renovacijos darbus teikiama ne gyventojui asmeniškai, o už daugiabučių atnaujinimą atsakingam administratoriui. Jo darbas –pasirūpinti, kad suteiktas kreditas būtų grąžintas apskaitomas ir pan.
„Administratoriui už šį darbą papildomas apmokėjimas nenumatytas, todėl jam tenka didelė našta. Stengiamės jiems lengvinti šį uždavinį nuolat vykdydami apmokymus ir teikdami visą įmanoma pagalbą“, – pažymėjo D. Matonienė.
BETA mokymuose dalyvavo daugiau nei 50 administratorių. Kiti su kompiuterinės programos patobulinimais bus supažindinti nuotoliniu būdu. Įvairūs mokymai daugiabučių renovaciją savivaldybėse administruojantiems specialistams vykdomi nuolat.