Vilniaus miesto savivaldybė paskelbė Vakarinio aplinkkelio III etapo statybos konkurso nugalėtojus. Paskutinį sostinės aplinkkelio etapą statys šešios bendrovės: „Kauno tiltai“, „Fegda“, „Lemminkainen Lietuva“, „Eurovia Lietuva“, „Tiltuva“ ir „Axis Power“.
„Džiaugiuosi, kad pagaliau esame šio projekto finišo tiesiojoje, užpernai atidarėme antrąjį etapą, o dabar prasidės paskutinysis etapas. Vakarinis aplinkkelis - vienas svarbiausių transporto koridorių Vilniuje. Lyginant automobilių apkrovimą, jis efektyvumu lenkia net ir Vilniaus – Kauno automagistralę, kuria per parą važiuoja 26 tūkstančiai, tuo tarpu Vakarinio aplinkkeliu – 58 tūkstančiai automobilių“, - sakė Vilniaus meras Artūras Zuokas.
Vykdant Vakarinio aplinkkelio III etapo statybos darbus bus nutiestas 5,4 km ilgio kelias nuo Viršuliškių (Ozo g.) iki magistralinio kelio A2 “Vilniaus – Panevėžys” (Ukmergės g.), taip pat bus rekonstruota 110 kV orinė linija – 19,64 km elektros perdavimo linijų.
Pabaigus statybas Vilniaus vakarinis aplinkkelis sujungs tarptautinį IXB transporto koridorių Kijevas-Minskas-Vilnius-Klaipėda su Vilniaus-Panevėžio automagistrale ir taps neatsiejama šio koridoriaus dalimi. Projektą 100% planuojama finansuoti Europos Sąjungos lėšomis. Tikimąsi, kad darbus pavyks pabaigti 2017 metais.
Vilniaus Vakarinis aplinkkelis pradėtas tiesti dar 2009 metais. Jis driekiasi nuo Lazdynų, Karoliniškių, Pilaitės mikrorajonų link Ukmergės plento. Pirmojo statybų etapo metu buvo rekonstruotas Vilniaus Lazdynų tiltas, pastatyta trijų lygių sankirta, transporto tunelis, bei nutiesta aplinkkelio atkarpa nuo Oslo g. iki L.Asanavičiūtės g. Šiuo metu jau užbaigtas II statybų etapas, kurio metu vakarinio aplinkkelio atkarpa buvo pratęsta nuo L. Asanavičiūtės g. iki Ozo g.
Sutartis su nugalėtojais bus pasirašyta tik Viešųjų pirkimų tarnybai ir Transporto investicijų direkcijai įvertinus pirkimo procedūras.