Vokiečių leidinys „Auto Bild Klassik“ paskelbė savo tradicinės „Auksinio klasikinio vairo“ nominacijos nugalėtoją. Juo tapo... pernykštis debiutantas „Porsche 911 Speedster“.
Klasikinių automobilių ekspertų malonės šis modelis sulaukė dėl to, kad ši nedidele serija gaminta modifikacija tapo retenybe iš kart po debiuto ir skirta prisiminti legendinę kompanijos praeitį. „Porsche“ nusprendė išleisti 356 tokius automobilius, taip atiduodama duoklę originaliam „Porsche 356 Speedster“.
Automobilis sukurtas 997 gamykliniu indeksu pakrikštyto modelio kabrioleto pagrindu, tiesa, jo galinė ašis platesnė, kaip versijose su visų ratų pavara. Automobilyje tik dvi sėdimos vietos, o už krėslų banguojančios aerodinaminės „kupros“ primena 1988 metais nedidele serija išleistą „911 Speedster“. Automobilis turi brezentinį stogą, tačiau jį sudėti ir uždengti reikia rankomis.
„Porsche Speedster“ . Gamintojo nuotr.
„911 Spyder“ variklis toks pats kaip ir „Porsche 911 GTS“ versijoje- tai šiek tiek spusteltas „Carrera S“ variklis. 3,8 litro darbo tūrio opozicinis motoras išvysto 408 a.g ir 420 Nm. Automobilis komplektuojamas tik su septynių laipsnių robotizuota pavarų dėže „PDK“.
Automobilį kūręs padalinys „Porsche Exlusive“ akcentavo išskirtinį įvaizdį. Išties, automobilis iškart prikausto žvilgsnį. Ko vertas vien tik 6 cm žemesnis lango rėmas, klasikinio stiliaus ratai, juodai dažyti išmetimo sistemos elementai. Nostalgija...