Naujasis „Opel“ visureigis „Mokka“, didina kompanijos produktų gamą ir tampa pirmuoju vokiškos prekės ženklu, įžengiančiu į sparčiai didėjantį mažos klasės SUV automobilių segmentą.
„Opel Mokka“ (nuotr. Gamintojo)
Nepaisant nedidelio 4,28 m ilgio, „Mokka“ patogiai talpina 5 suaugusius keleivius. „Opel“ šiame modelyje apjungė patrauklų dizainą, išmaniąsias technologijas ir didesnį funkcionalumą, kas bus prieinama daugeliui klientų. 1,6 l, 115 AG benzininė „Mokka“ versija Vokietijoje kainuos nuo 65 500 tūkst. litų (18 990 eurų) be mokesčių.
„Naujajame, moderniame, kompaktiškame „Opel Mokka“ modelyje galima rasti didelio visureigio privalumus,“ – sako Karlas-Friedrichas Stracke, „Opel“ koncerno generalinis direktorius. – Šis modelis praturtina „Opel“ automobilių gamą bei tęsia sėkmingą pastarųjų kelių metų kompanijos darbą pristatant konkurencingus produktus. „Mokka“ taip pat pagyvins naująjį mažųjų visureigių segmentą, kuriam pranašaujamas spartus augimas“.
„Opel Mokka“ (nuotr. Gamintojo)
Be vien tik priekinių varančiųjų, šiame modelyje gali būti montuojama visų varančiųjų ratų sistema valdymui pagerinti. Važiuojant asfaltuotais keliais ir esant geram sukibimui su keliu, „Mokka“ varoma tik priekiniais ratais. Tai užtikrina mažesnes degalų sąnaudas. Tačiau važiuojant slidžia kelio danga ar bekele, sukamasis momentas tarp priekinių ir galinių ratų sklandžiai pasiskirsto santykiu 50:50, dėl ko gerėja valdymas.
Visureigiams skirti keturi efektyvūs varikliai. Variklių gamą sudaro trys benzininiai bei vienas dyzelinis agregatai: 1,6 l (115 AG), išvystantis 155 Nm sukamąjį momentą, 1,4 l „Turbo„ (140 AG), išvystantis 200 Nm sukamąjį momentą, 1,8 l (140 AG, 175 Nm) benzininis variklis skirtas tik Rusijos rinkai ir vienas 1,7 l (130 AG) turbodyzelis, kurio sukamasis momentas 300 Nm. Tiek 1,4 „Turbo“, tiek 1,7 CDTI gali būti komplektuojami su 6 laipsnių mechanine arba automatine pavarų dėže.