„Darbų keliuose sezonas yra ribotas, todėl planuodami darbus svarbiausiuose ir pagrindiniuose šalies keliuose stengiamės, jog darbai nepersikeltų į kitus metus bei neužsitęstų iki žiemos, kai eismo sąlygos tampa sudėtingesnės, ypatingai remontuojamose kelių atkarpose. Suprantame, jog visi darbai keliuose eismo dalyviams kelia papildomus nepatogumus, dėl jų nuoširdžiai apgailestaujame, tačiau kitų būdų, kaip sutvarkyti blogiausios būklės kelių ruožus – tiesiog neturime. Visgi, automagistralėse vykdomiems darbams skiriame ypatingą dėmesį, jog užtikrintume ne tik kokybę, bet ir griežtą terminų laikymąsi“, – sako „Via Lietuva“ Projektų grupės vadovas Gediminas Katinas.
Šiuo metu remonto darbai kelyje Vilnius-Kaunas-Klaipėda vyksta keliuose skirtinguose ruožuose, kurių bendras ilgis siekia 23 km. Rugsėjo mėn. darbus baigti ir eismui atidaryti ketinama atkarpą nuo Paparčių iki Sausinės (važiuojant nuo pajūrio Vilniaus kryptimi) – iš viso 4,3 km. Lapkričio mėn. planuojama baigti daugiau nei 5 km atkarpą nuo Grabučiškių iki Neveronių (važiuojant nuo pajūrio Vilniaus kryptimi).
Lapkričio viduryje suplanuota baigti ir paskutiniąją 3,9 km atkarpą nuo Žiežmarių link Elektrėnų (važiuojant nuo pajūrio link Vilniaus). Ilgiausia, 10 km atkarpa, nuo Antakalnio iki Rumšiškių (važiuojant iš Vilniaus link pajūrio), bus baigta spalio pabaigoje.
Kryptimi nuo Vilniaus link Klaipėdos ties Grabucičškėmis (nuo 83,4 km iki 87,1 km) jau įrengtas asfalto pagrindo sluoksnis. Kelio atkarpoje ties Karčiupio gyvenviete (nuo 87,6 km iki 89 km) visi pagrindiniai darbai baigti, naujas kelias nutiestas, šiuo metu atliekami naujos kelio dangos laboratoriniai tyrimai, ruošiamasi pradėti kelio ženklinimo darbus. Kauno prieigose (ruože nuo 94,3 km iki 95,3 km) atliekama kelio rekonstrukcija – įrengiama kelio sankasa, netrukus bus pradėti vandens drenažo sistemos įrengimo darbai.
Kryptimi nuo Klaipėdos link Vilniaus, ties Bačkonimis pradedama rengti kelio dangos konstrukcija, o nuo Bačkonių iki Žiežmarių konstrukcijos darbai jau įpusėjo. Beveik kilometro ilgio ruože ties Žemaitkiemiu jau pašalinta visa senoji asfalto danga, įrengtas skaldos ir apatinis asfalto dangos sluoksnis. Paskutiniame atnaujiname ruože iki Paparčių taip pat įrengtas apatinis asfalto sluoksnis ir pradėti autobusų sustojimo aikštelės statybos darbai.
Šiais metais darbai intensyviai vyks ir kituose magistraliniuose keliuose. Paprastojo remonto darbai vyks ir magistraliniame kelyje Ryga–Šiauliai–Tauragė–Kaliningradas. Bus sutvarkytas apie 5 km ilgio ruožas šiame magistraliniame kelyje (27,026–32,001 km).
Kovo pradžioje darbai pradėti prasčiausios būklės magistraliniame kelyje Vilnius-Utena – tvarkomas beveik 30 km kelio ruožas nuo Molėtų iki Utenos, darbų pabaiga – šių metų pabaiga.
Intensyvūs darbai vyksta magistraliniame kelyje „Via Baltica“. Šiuo metu rekonstrukcijos darbai vyksta dvejose atkarpose: 16 km ruože nuo Marijampolės ir 12 km atkarpoje prie Lietuvos-Lenkijos sienos. Pirmąją atkarpą baigti ir atidaryti ketinama šių metų pabaigoje, paskutiniąją – kitąmet.
Iš viso per praėjusius metus „Via Lietuva“ atnaujino beveik 30 km magistralinių šalies kelių. Paskutinį kartą tokie darbų tempai didžiausio intensyvumo Lietuvos keliuose buvo fiksuoti prieš dešimtmetį.