Du broliai vokietukai, Friedhelm Wiesmann ir Martin Wiesmann - pirmasis universitete mokėsi komercijos gudrybių, o antrasis krimto inžinerinius mokslus, nusprendė, jog jiems reikia įsteigti savo įmonę. Tai buvo 1985-aisiais metais. Tuo metu gamykla gamino kietus stogus kabrioletams. Kitaip vadinamus „hard top“, patogus daiktas žiemą.
Berlyno siena vis dar vietoje, o David Hasselhoff dar nesudainavo „Looking for freedom”, tačiau amerikietiškoje Vokietijos pusėje,
Dülmen miestelyje darbai jau prasidėjo. Visų pirma, rimtai įmonei reikalingas ir rimtas ženkliukas. Broliukai Wiesmann pasirinko driežiuką. O motyvavo jie savo poelgį labai paprastai: taip, kaip driežas puikiai laikosi sienos, taip ir Wiesmann automobiliai puikiai laikosi ant kelio. Pirmasis automobilis pro gamyklos vartus išriedėjo 1993 metais.
[caption id="attachment_52878" align="alignnone" width="524"]
MF5[/caption]
Produkcija
Kompanija Wiesmann savo sportinius automobilius gamina pagal seną gerą principą: mažas svoris, didelis variklis, kuo mažiau elektronikos. Taigi automobiliai yra skirti tikriems vyrams (nenoriu būti seksistas, čia tik toks išsireiškimas, damos prašau nepykit). Ką daryti jeigu automobilio galas slysta? Kaip startuoti neprasukant ratų? Jeigu nežinai – nesėsk už vairo. Čia ne žaislas, kad ir kiek pinigų turėtum. Iš esmės, Wiesmann gamina tik kėbulą, saloną, rėmą ir kitus mazgus, bet variklį ir pavarų dėžę perka iš BMW. Wiesmann gama nėra didelė. O ir šiaip, jie labiau specializuojasi gamindami konkretų automobilį konkrečiam žmogui. Ne veltui prieš gamybą savininkas yra išmatuojamas, kaip pas siuvėją. MF 30 – tai klasikinis 2-ių vietų „roadsteris“. Turi jis 6-ių cilindrų, 3,0l variklį, kuris išvysto 231 Ag. 0-100km/h per 5 sek. Kuro sąnaudos vidutiniu režimu – 9 litrai. Maksimalus greitis 230km/h. MF 3 – tai tas pats „roadsteris“ tik jau su 3,2l 343 Ag varikliu. Kuro sąnaudos – 11l, o maksimalus greitis 255km/h. Visa kita taip pat, kaip pas MF 30. GT MF 4 po kapotu turi 4,8l 367 Ag variklį. O virš vairuotojo galvos – stogą. Įsibėgėjimas iki 100km/h – 4,6 sek. Maksimalus greitis – 280km/h, kuro sąnaudos – 12l./100km.
[caption id="attachment_52879" align="alignnone" width="524"]
MF4-S[/caption]
[caption id="attachment_52880" align="alignnone" width="524"]
MF4-S[/caption]
GT MF 5 turi 4,4l 555Ag variklį su dviem turbinomis. Įsibėgėjimas 100km/h – 3,9sek. Maksimalus greitis – 311km/h. Kaina prasideda nuo 189 500eurų. Teoriškai dar buvo pristatyti parodose ir MF 28, ir MF 35 modeliai, tačiau kiek yra žinoma – niekas nesusidomėjo jais. Pakaba ne visuose automobiliuose vienoda. Wiesmann inžineriai priklausomai nuo užsakymo projektuoja ir važiuoklę. Silpnesniems varikliams tiks ir MacPherson tipo važiuoklė, o galingesniems reikės nepriklausomos daugiasvirtės.
[caption id="attachment_52881" align="alignnone" width="524"]
Wiesmann Spyder konceptas[/caption]
[caption id="attachment_52882" align="alignnone" width="524"]
Wiesmann Spyder konceptas[/caption]
REKLAMA