Ličio jonų baterijos turi vieną blogą savybę – užsidegti esant tam tikroms nepalankioms aplinkybėms. Praktiškai visada tokios baterijos užsidega, kai kaista. Tai gali įvykti krovimo metu, taip pat trumpojo jungimo atvejais. Ir dėl mobiliųjų įrenginių problemų gali būti mažiau, tai gaisras automobilyje ar net lėktuve gali turėti ypač skaudžių pasekmių.
Pagrindinis degimo objektas ličio jonų akumuliatoriuose – tai elektrolitas. Iki šiol nedegaus elektrolito paieškos nebuvo sėkmingos. Antra vertus, mokslininkai iš Šiaurės Karolinos universiteto (JAV) teigia padarę atradimą, kuris leis sukurti nedegų elektrolitą.
Tyrinėjant medžiagas, kurios naudojamos laivų korpusams padengti, kad prie jų neliptų jūrų augalija ir gyvūnija, paaiškėjo, jog gana seniai žinoma medžiaga perflopolieteris (perfluoropolyether, PFPE) gali būti naudojamas vietoj polimerinių elektrolitų, plačiai paplitusių ličio jonų akumuliatoriuose.
PFPE, kaip ir elektrolite, pakankamai gerai tirpsta ličio druskos, o tai sukuria terpę, kurioje gali judėti jonai. PFPE jau seniai naudojamas sunkiojoje pramonėje kaip tepamoji mechanizmų medžiaga, ir čia jokių problemų dėl šios medžiagos nėra iškilę.
Mokslininkai taip pat nagrinėja ir kitas elektrodų medžiagų alternatyvas, bando parinkti „nedegias“ akumuliatorių dalis, kartu bando padidinti jų talpą bei įkrovos ciklų skaičių. Apie ličio jonų baterijų su naujo tipo elektrolitais pasirodymo terminus mokslininkai nekalba. Reikia suprasti, kad tai tik perspektyvi technologija, kurios artimiausioje ateityje nepamatysime.