Šią savaitę „Geely“ koncernui priklausanti bendrovė „Zeekr“ paskelbė, jog kitais metais įžengs į Europą ir keliose šalyse pradės vystyti savo veiklą. Tikėtina, jog „Zeekr“ iš pradžių pradės prekiauti savo automobiliais Vokietijoje, Norvegijoje, Prancūzijoje ir Italijoje.
Bent jau Kinijoje, „Zeekr“ siekia nuožmiai konkuruoti su amerikiečių „Tesla“. Praėjusiais metais pristatytas pirmasis „Zeekr“ modelis buvo sąlyginai sėkmingas. Per pirmuosius šių metų ketvirčius Kinijoje parduoti 39 474 sedano vienetai. „Zeekr“ atsižvelgdama į vis augančią šio modelio paklausą, ryžosi jį pasiūlyti ir kitose pasaulio rinkose.
Pasak „Zeekr“ kompanijos atstovų, iš pradžių bus siūlomas tik vienas modelis, tačiau per artėjančius porą metų modelių gama bus išplėsta iki šešių modelių.
Vienu realiausių kandidatų atkeliauti į Europą yra „009“ vardu pavadintas vienatūris. Didingai atrodantis modelis stebina ne tik blizgia priekine dalimi, bet ir savo matmenimis. Šis vienatūris yra 5 209 mm ilgio, 2 024 mm pločio, 1 867 mm aukščio. Jo ratų bazės ilgis – net 3 205 mm, o automobilio svoris siekia 2,8 tonos. Automobilio viduje yra šešios sėdynės, suskirstytos į tris eiles ir išdėstytos 2+2+2 konfigūracija.
Kaip ir priklauso automobiliui iš Kinijos, jame dominuoja aukštos raiškos ekranai, o aplink juos – oda padengti apmušalai, kurie turėtų sukurti aukščiausios kokybės pojūtį.
„009“ bus varomas elektros pavara. Du elektros variklius turintis modelis „009“ vairuotojams naudotis 544 AG generuojančia elektros pavara.
Gamintojas teigia, jog vienatūris naudoja 116 kWh arba 140 kWh talpos bateriją. Mažiausios talpos bateriją turintis modelis leis įveikti iki 702 kilometrų siekiantį atstumą, o didesnės talpos versija – iki 822 kilometrų.
„Zeekr 009“ savo gimtinėje kainuoja nuo 499 000 juanių, arba maždaug nuo 70 tūkst. eurų. Versija su didesnės talpos baterija kainuoja nuo 588 000 juanių, arba maždaug nuo 83 tūkst. eurų.