Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Superautomobiliai yra unikali automobilių rūšis. Juose demonstruojamas dizainerių egoizmas ir inžinierių išmanumas.
Nepaisant kai kurių gamintojų noro superautomobiliams įskiepyti civilizuotumo, pasaulis dievina tik tuos superautomobilius, kurie atrodo ekstravagantiškai ir mėgsta patriukšmauti.
„Audi“ net ir norėdama sukurti patį beprotiškiausią automobilį, iš pradžių privalo atsižvelgti į griežtus reglamentus, todėl galutinis rezultatas visuomet būna įspraustas į tramdomuosius marškinius.
Kadangi gyvename laisvame pasaulyje, tramdomuosius marškinius gali nuimti tokios kompanijos kaip „MTM“, kurios pašalina visus trūkumus, o patį automobilį paaštrina pačiais geriausiais prieskoniais.
Štai ši „Audi R8“ nėra standartinė „Audi R8“. Ji išriedėjo iš „MTM“ dirbtuvių, kuriose variklio pajėgumas buvo padidintas iki 802 arklio galių ir 710 Nm.
Modifikacijų sąraše taip pat pavyktų surasti „MTM“ ratlankius, išmetimo sistema, aerodinaminius elementus ir dar keletą aksesuarų. Visų šių modifikacijų kaina - 51 000 eurų.
Tik ar automobilis skamba taip, lyg būtų patobulintas už 51 000 eurų?
Superautomobiliai yra unikali automobilių rūšis. Juose demonstruojamas dizainerių egoizmas ir inžinierių išmanumas.
Nepaisant kai kurių gamintojų noro superautomobiliams įskiepyti civilizuotumo, pasaulis dievina tik tuos superautomobilius, kurie atrodo ekstravagantiškai ir mėgsta patriukšmauti.
„Audi“ net ir norėdama sukurti patį beprotiškiausią automobilį, iš pradžių privalo atsižvelgti į griežtus reglamentus, todėl galutinis rezultatas visuomet būna įspraustas į tramdomuosius marškinius.
Kadangi gyvename laisvame pasaulyje, tramdomuosius marškinius gali nuimti tokios kompanijos kaip „MTM“, kurios pašalina visus trūkumus, o patį automobilį paaštrina pačiais geriausiais prieskoniais.
Štai ši „Audi R8“ nėra standartinė „Audi R8“. Ji išriedėjo iš „MTM“ dirbtuvių, kuriose variklio pajėgumas buvo padidintas iki 802 arklio galių ir 710 Nm.
Modifikacijų sąraše taip pat pavyktų surasti „MTM“ ratlankius, išmetimo sistema, aerodinaminius elementus ir dar keletą aksesuarų. Visų šių modifikacijų kaina - 51 000 eurų.
Tik ar automobilis skamba taip, lyg būtų patobulintas už 51 000 eurų?