Dyzeliniai varikliai automobilių sporte nėra labai populiarūs, tačiau vis daugiau ir daugiau žmonių susigundo dyzeliniams varikliams būdingu didžiuliu sukimo momentu ir pakankamai krikščioniškomis sąnaudomis. Taip, taip, dalyvaujant auto-sporte nereikia galvoti apie kuro sąnaudas, tačiau kai tą patį rezultatą galima pasiekti su dvigubai mažesnėmis kuro sąnaudomis, sutaupytus pinigus galima skirti naujoms modifikacijoms ar ... merginoms.
Taigi, į pirmos kartos „Polo“ sumontuotas motoras iš pradžių išvystė 130 arklio galių. Pakeitus didžiąją dalį variklio komponentų ir pridėjus milžinišką „Garrett“ turbiną, variklio galia padidėjo iki 421 Ag esant 4260 aps/min. ir 743 Nm esant 3815 aps/min.
Portugalai norėdami, kad automobilis atlaikytų didžiules apkrovas, praplatino ratų provėžą, prailgino ratų bazę, sumontavo ne vieną stabilizatorių, sustiprino automobilio struktūrą iš anglies pluošto pagamintomis detalėmis.
O dabar pereikime prie rezultatų. Pirmąjį rugpjūčio mėnesio savaitgalį, Londone įvykusiose „Santa Pod“ varžybose, portugališkas „Polo“ sugebėjo 28-ą vietą. Tai nėra pats įspūdingiausias rezultatas, tačiau reikėtų paminėti, jog šis automobilis ketvirtį mylios įveikė per 9.63 sekundės ir finišo liniją kirto skriedamas 221.74 km/val. greitį.