Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Ar pastebėjote, kad itališki, britiški ir prancūziški automobiliai turi labai daug bendro? Bendro? Ar mes šiandien suvalgėme negyvą varlę su šprotais? Tačiau leiskite mums paaiškinti.
D.Britanijoje, Italijoje arba Prancūzijoje sukurtos mašinos dažniausiai išsiskiria ne savo techninėmis charakteristikomis, bet elegantiškomis kėbulo linijomis. Ne išimtis yra ir Jaguar XJ, kuris yra seniausias kompanijos modelis.
1968 metais pirmą kartą pristatytas automobilis iki šių dienų išlaikė Jaguar flagmano statusą. Kiekviena modelio karta buvo didesnė, erdvesnė, platesnė ir technologiškai pranašesnė, tačiau daugelis Jaguar markės gerbėjų teigia, kad pati įdomiausia ir patraukliausia XJ karta buvo pati pirmoji - Series III. Tą patį pasakytų ir šios gyvatės savininkas Tesh'as.
„Jaguar niekada nebuvo mano svajonių automobilis, tačiau ieškodamas naujo projekto, skelbimų portale netikėtai atradau štai šį Series 3 Jaguar XJ“, - pasakoja Tesh'as.
„Automobilis buvo apgailėtinos būklės, tačiau tokio stovio mašinos mane traukia, nes noriu vos ant savo ratų stovinčius automobilius atnaujinti, modernizuoti arba restauruoti“
„Išardęs visą mašiną tikėjausi katastrofos, tačiau viskas nebuvo taip jau blogai. Kėbulas buvo kaip kiauras popieriaus lapas, tačiau variklis atrodė visai neblogai. Naujų detalių nepirkau - tiesiog atnaujinau esamas ir jį iš naujo perrinkau, pakeičiau tepalus ir kuro pompą.“
Sekantis žingsnis - pakaba, o tiksliau - orinės pakabos komplektas. Specialaus orinės pakabos komplekto šiam automobiliui nėra, todėl reikia improvizuoti, susirinkti įvairiausius komponentus ir mosikuoti su burtų lazdele a.k.a atsuktuvu.
Ar pastebėjote, kad itališki, britiški ir prancūziški automobiliai turi labai daug bendro? Bendro? Ar mes šiandien suvalgėme negyvą varlę su šprotais? Tačiau leiskite mums paaiškinti.
D.Britanijoje, Italijoje arba Prancūzijoje sukurtos mašinos dažniausiai išsiskiria ne savo techninėmis charakteristikomis, bet elegantiškomis kėbulo linijomis. Ne išimtis yra ir Jaguar XJ, kuris yra seniausias kompanijos modelis.
1968 metais pirmą kartą pristatytas automobilis iki šių dienų išlaikė Jaguar flagmano statusą. Kiekviena modelio karta buvo didesnė, erdvesnė, platesnė ir technologiškai pranašesnė, tačiau daugelis Jaguar markės gerbėjų teigia, kad pati įdomiausia ir patraukliausia XJ karta buvo pati pirmoji - Series III. Tą patį pasakytų ir šios gyvatės savininkas Tesh'as.
„Jaguar niekada nebuvo mano svajonių automobilis, tačiau ieškodamas naujo projekto, skelbimų portale netikėtai atradau štai šį Series 3 Jaguar XJ“, - pasakoja Tesh'as.
„Automobilis buvo apgailėtinos būklės, tačiau tokio stovio mašinos mane traukia, nes noriu vos ant savo ratų stovinčius automobilius atnaujinti, modernizuoti arba restauruoti“
„Išardęs visą mašiną tikėjausi katastrofos, tačiau viskas nebuvo taip jau blogai. Kėbulas buvo kaip kiauras popieriaus lapas, tačiau variklis atrodė visai neblogai. Naujų detalių nepirkau - tiesiog atnaujinau esamas ir jį iš naujo perrinkau, pakeičiau tepalus ir kuro pompą.“
Sekantis žingsnis - pakaba, o tiksliau - orinės pakabos komplektas. Specialaus orinės pakabos komplekto šiam automobiliui nėra, todėl reikia improvizuoti, susirinkti įvairiausius komponentus ir mosikuoti su burtų lazdele a.k.a atsuktuvu.