Naujausioji Barbių karta prisitaikė prie pasikeitusio moters įvaizdžio suvokimo
(12 nuotr.) „Barbie“ kompanijos profilis (nuotr. Instagram)
„Barbie“ kompanijos profilis (nuotr. Instagram)
„Barbie“ kompanijos profilis (nuotr. Instagram)
„Barbie“ kompanijos profilis (nuotr. Instagram)
Lėlės Barbės išvaizdos pokyčiai 1959-2015 (nuotr. facebook.com)
Lėlės Barbės išvaizdos pokyčiai 1959-2015 (nuotr. facebook.com)
Lėlės Barbės išvaizdos pokyčiai 1959-2015 (nuotr. facebook.com)
Lėlės Barbės išvaizdos pokyčiai 1959-2015 (nuotr. facebook.com)
Lėlės Barbės išvaizdos pokyčiai 1959-2015 (nuotr. facebook.com)
Lėlės Barbės išvaizdos pokyčiai 1959-2015 (nuotr. facebook.com)
Lėlės Barbės išvaizdos pokyčiai 1959-2015 (nuotr. facebook.com)
Lėlės Barbės išvaizdos pokyčiai 1959-2015 (nuotr. Vida Press)
Naujausia lėlių serija išties traukią akį: Barbių figūros taps labiau panašiomis į tikrų moterų. „Mattel“ pristatė tris naujus figūros tipus savo lėlėms – ją dabar bus galima įsigyti aukštą, smulkutę ar figūringą. Pranešama, kad naujausi produktai kainuos tiek pat, kiek ir anksčiau, rašo telegraph.co.uk.
„Barbie“ prekės ženklo vadovė Evelyn Mazzocco atvirauja, jog pokyčiams prireikė laiko: „Turbūt, kai kas pasakys, kad mes gerokai vėluojame. Tačiau tokie pokyčiai milžiniškoje korporacijoje reikalauja laiko“, – sakė ji.
Manoma, kad naujoji Barbių serija padės pakeisti mergaičių požiūrį į tai, kaip turi atrodyti moters kūnas ir sugrąžins šios lėlės populiarumą.
REKLAMA