Pirmą gruodžio dieną pasauliui oficialiai pristatomas naujos kartos „Audi A6“. Tiesa, dar vakar vakarą šio automobilio nuotraukas ir duomenis paskelbė olandų tinklaraštis „autoblog.nl“.
Nors automobilis išlaikė savo pirmtako proporcijas, tačiau yra sukurtas naudojant visiškai naują modulinę platformą, kuri jau buvo panaudota „A7“ modelyje. „Audi A6" kėbulas bus gaminamas ne tik iš skardos, bet ir aliuminio. „Sparnuotas metalas“ šio automobilio kėbule sudarys 20 procentų, todėl skelbiama, kad naujasis „A6“ sedanas bus lengvesnis ir taupesnis už pirmtaką.
Jei tikėti dar oficialiai nepatvirtinta informacija, variklių gamoje irgi bus naujovių. Tuo tarpu pradžioje bus galima rinktis dviejų litrų darbo tūrio benzininį turbovariklį (180 ir 200 a.g. versijos), 290 a.g. trijų litrų darbo tūrio agregatą su kompresoriumi ir 2,8 litro darbo tūrio atmosferinį motorą. Iš dyzelinių variklių bus galima rinktis dviejų ir trijų litrų darbo tūrio sunkiuoju kuru „mintančius“ agregatus. Teigiama, kad netrukus pasirodys ir galingiausia versija, kuri bus aprūpinta V8 tipo benzininiu varikliu su dviem turbinomis, kuri leis džiaugtis didesne nei 500 a.g. jėga.
Įdomiausia, kad automobilis turės ir hibridinę jėgainę, tokią pačią kaip ir „Q5“ modelyje.
Teigiama, kad naujoji „Audi A6“ turės modernią pakabą, kurią bus galima aprūpinti pneumoelementais ir adaptyviais amortizatoriais. Automobilyje taip pat bus montuojamas elektromechaninis vairo stiprintuvas.
„Audi A6“ vilios pirkėjus tokiomis inovacijomis, kaip šviesos diodų žibintais, adaptyviu autopilotu, kelio ženklų atpažinimo ir naktinio matymo sistemomis, o taip pat ir inovatyvia navigacine sistema su integruota „Google Earth“ programa.
Automobilis oficialiai debiutuos Detroito salone. Tačiau jau dabar žinoma bazinės versijos kaina Vokietijoje, čia automobilis kainuos 38 000 eurų.