Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Pirmąjį istorijoje Dakaro ralio Beduiną į Lietuvą parvežęs Rokas Baciuška ruošiasi naujoms bekelės kovoms.
Šiuo metu tarp trijų geriausių pasaulio ralio reido taurės lenktynininkų bagių įskaitoje besirikiuojantis Lietuvos sporto universiteto (LSU) studentas kovo 5-10 dienomis varžysis antrajame planetos čempionato etape Abu Dabyje.
Jungtinių Arabų Emyratų sostinėje
R. Baciuška varžysis kartu su automobilių asais Nasseru Al Attiyah, Sebastianu Loebu ir Stephanu Peterhanseliu, o bagių įskaitoje bandys aplenkti amerikietį Austiną Jonesą ir lenką Mareką Goczalą.
„Atsirado dar daugiau darbų, nes sezonas tęsiasi. Dar liko keturi pasaulio čempionato etapai Kazachstane, Andalūzijoje, Maroke ir Abu Dabyje. Mes norime tęsti dalyvavimą, nes bendroje įskaitoje esame treti. Tikrai stengsimės, važiuosime – bandysime siekti aukštų rezultatų ir taip perrašyti istoriją“, – teigė lenktynininkas.
Su LSU bendruomene susitikęs lenktynininkas sausį startavo sunkiausiame pasaulyje Dakaro ralio maratone. Debiutas buvo sėkmingesnis nei tikėjosi pats R. Baciuška – T4 klasėje pavyko laimėti net du iš dvylikos greičio ruožų, o paskutinę dieną LSU studentas užsitikrino trečiąją vietą bendroje įskaitoje.
„Klausiau savęs, kada mane pastebės, nes turiu ir parako juodam darbui, ir talento, – su šypsena kalbėjo tauragiškis. – Nusprendėme važiuoti į Dakaro ralį tam, kad mus labiau pastebėtų, ir tas Dakaras labai gerai baigėsi. Žmonės kalbėjo ir iki šiol kalba, o paskutinę dieną per tiek mažai kilometrų dar pavyko pakilti ir iki podiumo.“
Sporto ir turizmo vadybos studijas Lietuvos sporto universitete kremtantis lenktynininkas tikina, kad norint išvažiuoti į tokio lygio varžybas kaip Dakaro ralis reikia ne tik greitai važiuoti, tačiau ir sugebėti pritraukti rėmėjus. Tai, pasak R. Baciuškos, yra atskiras menas.
„Dirbame kartu su Ramūnu Fetingiu, važiuojame į susitikimus su rėmėjais, tariamės, kaip mes galime būti jiems naudingi per socialinę mediją ar žiniasklaidą. Tikrai esu universalus – tiek iš vairuotojo, tiek iš vadybininko pusės. Studijuoju vadybinėse studijose ir tai man yra labai artima, nes iki šiol tai darau praktikoje“, – pasakojo „South Racing“ komandos narys.
Susitikime su LSU bendruomene savo patirtimi dalijosi ir R. Baciuškos vadybininkas R. Fetingis. Anot jo, aštuonis mėnesius trukęs pasiruošimas Dakaro raliui buvo tik pirmoji ilgo pasaulio čempionato dalis, tačiau ir per ją organizacinių iššūkių netrūkę.
„Aš neturėjau iš ko mokytis ir vis dar neturiu – tiesiog darau taip, kaip įsivaizduoju, kad galėtų būti, – atviravo ilgametis šalies autosporto bendruomenės narys. – Jeigu kažkam yra įdomu ir jie nori sužinoti mano patirtį, tuomet aš visada galiu tai daryti. Gal nieko ypatingo mes čia ir nepadarėme, bet, kaip atidaryti vienas ar kitas duris, aš tikrai galiu papasakoti – bent jau iš savo patirties.“
Pirmąjį istorijoje Dakaro ralio Beduiną į Lietuvą parvežęs Rokas Baciuška ruošiasi naujoms bekelės kovoms.
Šiuo metu tarp trijų geriausių pasaulio ralio reido taurės lenktynininkų bagių įskaitoje besirikiuojantis Lietuvos sporto universiteto (LSU) studentas kovo 5-10 dienomis varžysis antrajame planetos čempionato etape Abu Dabyje.
Jungtinių Arabų Emyratų sostinėje
R. Baciuška varžysis kartu su automobilių asais Nasseru Al Attiyah, Sebastianu Loebu ir Stephanu Peterhanseliu, o bagių įskaitoje bandys aplenkti amerikietį Austiną Jonesą ir lenką Mareką Goczalą.
„Atsirado dar daugiau darbų, nes sezonas tęsiasi. Dar liko keturi pasaulio čempionato etapai Kazachstane, Andalūzijoje, Maroke ir Abu Dabyje. Mes norime tęsti dalyvavimą, nes bendroje įskaitoje esame treti. Tikrai stengsimės, važiuosime – bandysime siekti aukštų rezultatų ir taip perrašyti istoriją“, – teigė lenktynininkas.
Su LSU bendruomene susitikęs lenktynininkas sausį startavo sunkiausiame pasaulyje Dakaro ralio maratone. Debiutas buvo sėkmingesnis nei tikėjosi pats R. Baciuška – T4 klasėje pavyko laimėti net du iš dvylikos greičio ruožų, o paskutinę dieną LSU studentas užsitikrino trečiąją vietą bendroje įskaitoje.
„Klausiau savęs, kada mane pastebės, nes turiu ir parako juodam darbui, ir talento, – su šypsena kalbėjo tauragiškis. – Nusprendėme važiuoti į Dakaro ralį tam, kad mus labiau pastebėtų, ir tas Dakaras labai gerai baigėsi. Žmonės kalbėjo ir iki šiol kalba, o paskutinę dieną per tiek mažai kilometrų dar pavyko pakilti ir iki podiumo.“
Sporto ir turizmo vadybos studijas Lietuvos sporto universitete kremtantis lenktynininkas tikina, kad norint išvažiuoti į tokio lygio varžybas kaip Dakaro ralis reikia ne tik greitai važiuoti, tačiau ir sugebėti pritraukti rėmėjus. Tai, pasak R. Baciuškos, yra atskiras menas.
„Dirbame kartu su Ramūnu Fetingiu, važiuojame į susitikimus su rėmėjais, tariamės, kaip mes galime būti jiems naudingi per socialinę mediją ar žiniasklaidą. Tikrai esu universalus – tiek iš vairuotojo, tiek iš vadybininko pusės. Studijuoju vadybinėse studijose ir tai man yra labai artima, nes iki šiol tai darau praktikoje“, – pasakojo „South Racing“ komandos narys.
Susitikime su LSU bendruomene savo patirtimi dalijosi ir R. Baciuškos vadybininkas R. Fetingis. Anot jo, aštuonis mėnesius trukęs pasiruošimas Dakaro raliui buvo tik pirmoji ilgo pasaulio čempionato dalis, tačiau ir per ją organizacinių iššūkių netrūkę.
„Aš neturėjau iš ko mokytis ir vis dar neturiu – tiesiog darau taip, kaip įsivaizduoju, kad galėtų būti, – atviravo ilgametis šalies autosporto bendruomenės narys. – Jeigu kažkam yra įdomu ir jie nori sužinoti mano patirtį, tuomet aš visada galiu tai daryti. Gal nieko ypatingo mes čia ir nepadarėme, bet, kaip atidaryti vienas ar kitas duris, aš tikrai galiu papasakoti – bent jau iš savo patirties.“