Naujos kartos „XC90“ pasižymės didesniu, išraiškingesnio dizaino variklio gaubtu, gerokai didesnėmis priekinėmis grotelėmis bei išskirtinės formos naujais priekiniais bei galiniais žibintais, kurie taps šio modelio automobilių išskirtiniu bruožu ir vizitine kortele.
Automobilio dizaineriai, norėdami sukurti raumeningos transporto priemonės įvaizdį, pirkėjams leis pasirinkti iš kelių skirtingo dizaino ir skersmens ratlankių – „XC90“ bus galima aprūpinti net 22 colių skersmens ratlankiais.
„Bendras įspūdis, žiūrint tiek į automobilio išorę, tiek į vidų, yra glaudžiai susijęs su pagrindiniais švediško gyvenimo būdo elementais: erdvumas, šviesa ir gerovė“, – kalbėjo Thomas Ingenlathas, „Volvo Car Group“ dizaino skyriaus viceprezidentas.
Pirmasis visureigis be jokių kompromisų
„XC90“ yra tvirtas „Volvo-by-Volvo“ strategijos įrodymas. Išskirtinis prabangos, erdvumo, universalumo ir saugumo derinys perkelia visureigių segmentą į naują dimensiją, taip pat kaip ir pats pirmasis „XC90“, pasirodęs 2002-aisias metais.
„Nauja modulinė platforma (SPA – angl. „Scalable Product Architecture“) leido mums sukurti pirmąjį pasaulyje visureigį be jokių kompromisų“, – teigia Peteris Mertensas, „Volvo Car Group“ tyrimų ir plėtros skyriaus viceprezidentas. „Jūs gaunate kompaktiško ir žemo automobilio vikrumą, preciziško valdymo pojūtį ir itin daug interjero erdvės. Adrenalino antplūdį, kuris suteikia tikrą vairavimo malonumą, užtikrina varikliai, išsiskiriantys neprilygstamu galios ir aplinkai nekenksmingo veikimo deriniu. Žinoma, kadangi tai yra „Volvo“, jūs standartiškai gaunate aukščiausios klasės saugumą“.
Neprilygstama galia ir degalų ekonomija
Naujojo „XC90“ pirkėjai galės rinktis iš kelių dviejų litrų 4 cilindrų „Drive-E“ variklių variantų, kurie užtikrins maksimalų variklio efektyvumą ir mažiausias degalų sąnaudas.
Pasididžiavimo vertas naujas „Twin Engine“ variklis, sujungiantis dviejų litrų darbinio tūrio keturių cilindrų benzininį variklį su kompresoriumi ir turbina, ir elektrinį variklį, užtikrina neprilygstamą galią ir aplinkai nekenksmingą veikimą: beveik 400 AG, o anglies dioksido (CO2) emisija – vos 60 g/km (NEDC vairavimo ciklas).
Gausiausia ir technologiškai pažangiausia standartinė saugumo įranga
Naujasis „XC90“ pasiūlys gausiausią ir technologiškai pažangiausią standartinę saugumo įrangą, kurios neturės ne vienas šiuo metu rinkoje esantis automobilis. Septynvietis, visais ratais varomas visureigis „XC90“ turės dvi moderniausias saugumo technologijas: nuslydimo nuo kelio apsaugą ir automatinę stabdymo sistemą, kuri automobilį sustabdys sankryžoje.
Jei automobilis pradeda slysti nuo kelio, naujasis „Volvo XC90“ nustato, kas vyksta, ir stipriai suveržia saugos diržus, kad keleiviai liktų savo vietose. Siekiant apsaugoti automobilio keleivius nuo stuburo sužalojimų, tarp sėdynės ir sėdynės rėmo sukurta energiją sugerianti sistema, kuri sušvelnina vertikaliąsias jėgas, susidarančias, kai automobilis kietai nusileidžia ant paviršiaus. Šis sprendimas gali vienu trečdaliu sumažinti vertikaliųjų jėgų poveikį.
„XC90“ yra pirmasis pasaulyje automobilis su automatinio stabdymo technologija, kuri suveikia, jei vairuotojas sukasi priešais atvažiuojančią transporto priemonę. Tai yra dažna situacija judraus miesto sankryžose bei greitkeliuose, kuriuose leistinas greitis yra didesnis.
„City Safety“ yra bendras visų „Volvo Cars“ automatinio stabdymo funkcijų, kurios naujajame „XC90“ yra standartinė įranga, pavadinimas. Dabar ji aptinka ir apsaugo kitas transporto priemones, dviratininkus ir pėsčiuosius, nesvarbu, kada važiuotumėte – dieną ar naktį.
„Naujos technologijos priartins bendrovę prie jos tikslo – iki 2020 metų sukurti tokius automobilius, kuriuose nežūtų ir rimtai nesusižalotų nė vienas žmogus“, – teigia Peteris Mertensas. „Šiandien mūsų saugumo politikos pradžios taškas yra toks pat, koks buvo prieš 90 metų, kai buvo įkurta bendrovė – tikroviškos situacijos. Mes tiriame duomenis. Mums įdomūs skaičiai. Dirbame su naujomis technologijomis. Viso šio darbo rezultatas – vienas saugiausių kada nors sukurtų automobilių“.
Trys tikslinės sritys padės pasiekti „Volvo Cars“ 2020 m. viziją: saugumas, ryšys ir autonomiškas vairavimas.
„Su „XC90“ žengiame pirmąjį žingsnį link automobilių, kuriems valdyti nebereikės vairuotojo. Nauja funkcija, kuri automatiškai seka priekyje važiuojančių automobilių veiksmus, užtikrins radikaliai supaprastintą, pusiau autonomišką vairavimą“, – teigė Lexas Kerssemakersas, „Volvo Car Group“ produktų strategijos ir transporto priemonių linijos valdymo skyriaus viceprezidentas.
Prabangus interjeras
„XC90“ interjeras yra prabangiausias kada nors „Volvo“ sukurtas interjeras. Ryškiausias elementas yra į planšetinį kompiuterį panašus valdymo pultas su jutikliniu ekranu. Šioje sistemoje beveik nėra mygtukų, ji suteikia galimybę vairuotojams valdyti automobilį visiškai nauju būdu ir turėti prieigą prie internetinių produktų ir paslaugų asortimento.
„Kurdami naujos kartos „XC90“ interjerą, stengėmės išlaikyti skandinavišką tvarką, išskirtinumą ir prabangos jausmą, kurio ir tikisi daugelis šio modelio pirkėjų. Sukurti šį interjerą mus įkvėpė „Volvo“ gimtinė, Švedija, kuri visame pasaulyje garsėja naujausių technologijų ir gražaus bei, pasitelkiant aukščiausios kokybės medžiagas, meistriškai sukurto dizaino deriniu“, – pasakoja Thomasas Ingenlathas.
Naujasis „XC90“ interjeras sujungia skirtingas medžiagas, pavyzdžiui, minkštą odą ir medieną, rankomis gaminamas detales, tarkim, pavarų perjungimo svirtį, pagamintą iš „Orrefors“, žinomo Švedijos stiklo dirbinių gamintojo, krištolo stiklo, ir paleidimo bei stabdymo („Start/Stop“) mygtukui ir garso reguliavimui skirtus valdiklius, pagamintus pasitelkiant deimantų pjovimo technologiją.
Septynviečiame automobilyje sumontuotos naujos modernios sėdynės, kurios taip pat suteikia daugiau erdvės keleiviams antroje ir trečioje eilėje. Trečios eilės sėdynėse itin patogiai jausis aukštesni negu 170 cm keleiviai.
Viena moderniausių garso sistemų pasaulyje
„Volvo Cars“ ir geriausia pasaulyje garso įrangos gamintoja iš Didžiosios Britanijos – „Bowers & Wilkins“ suvienijo jėgas ir naujajam „Volvo XC90“ sukūrė išskirtinės akustikos ir garso kokybės garso atkūrimo sistemą.
„XC90“ sumontuota moderniausia sistema su 1 400 vatų „D“ klasės stiprintuvu ir 19 „Bowers & Wilkins“ garsiakalbių. Viena iš naujojo „XC90“ inovacijų – oru vėdinamas žemadažnis garsiakalbis, kuris į automobilio kėbulą yra integruotas, o ne pritaisytas kaip atskiras įrenginys.
Garsiakalbiams koordinuoti ir garsui suderinti naudojama moderniausia garso apdorojimo programinė įranga. Automobilyje galėsite mėgautis pasaulinės klasės gyvo garso lygio muzika.
Dvi pagrindinės priedų linijos
Naujasis „XC90“ siūlomas su įvairiais priedais, kurie padės pritaikyti automobilį būtent pagal savininko poreikius ir pomėgius. Dvi pagrindinės išorės stilizavimo linijos:
- „Urban Luxury“ paketas, kuriame korpuso spalva derinama su poliruoto nerūdijančiojo plieno detalėmis, pvz., priekinėmis grotelėmis, priekinėmis ir galinėmis stabdžių plokštelėmis. Dizainą pabrėžia 21 colio nerūdijančiojo plieno ratlankiai.
- „Rugged Luxury“ paketas, išryškinantis naujojo XC90 visureigio masę: juodos matinės apdailos detalės, nerūdijančiojo plieno stabdžių plokštelės, laipteliai, apšvietimo ir integruoto išmetamojo vamzdžio apdaila. Ši versija pateikiama su unikaliais 22 colių skersmens ratlankiais.
Pirmuosius 1927 ribotos serijos „Volvo XC90“ automobilius galima įsigyti tik internetu
Pačių nekantriausių laukia išskirtinė pirmoji serija naujos kartos „Volvo XC90“, kuris šiandien Stokholme buvo oficialiai pristatytas visuomenei. 1927 individualiai sunumeruoti automobiliai pažymi 87-ąsias „Volvo“ įkūrimo metines ir pirmą kartą kompanijos istorijoje juos bus galima įsigyti tik internetu adresu
www.volvocars.com.
Internetinė parduotuvė atidaroma rugsėjo 3 d. 16:00 val. Centrinės Europos laiku.