Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Daugelis entuziastų turi silpną vietą seniems, klasikiniams automobiliams. Kodėl? Daugelį pakeri paprastesni techniniai sprendimai, pigesnė eksploatacija, didesnis vairavimo malonumas, variklio skleidžiamas garsas. Tačiau palyginus su naujais automobiliais, klasikiniai turi vieną labai didelį pranašumą.
Kadangi praeityje automobilių dizaineriai turėjo žymiai daugiau laisvės improvizuoti, nereikėtų stebėtis, kad dvidešimties ar trisdešimties metų senumo mašinos net ir dabar atrodo pribloškiančiai. Ko negalėtume pasakyti apie daugumą apynaujų automobilių.
Būtent dabar į kambarį įvažiuotų šios istorijos herojus - aštuntame dešimtmetyje pagamintas Mercedes Benz W114 kupė. Nors vokiečių kompanija W114 gamino nuo 1968 iki 1976 metų, tačiau pasaulį išvydo tik 67.000 modeliai su kupė kėbulu. Kiek pro gamyklos duris išriedėjo sedanų? Daugiau kaip 1.9 milijono!
Toks pagamintų vienetų skaičius įtakojo ne tik kainą, bet ir kolekcionierių norą juos parduoti. Skelbimuose išvystumėte tik arba leisgyvius variantus arba ką tik restauruotus ir puikiai prižiūrėtus egzempliorius. Surasti tarpinį variantą yra labai sunku.
Kadangi nuolatos kalbame apie modifikacijas, ar jums kiltų ranka patobulinti šią mašiną? O galbūt apsiribotumėte tik keliomis, subtiliomis modifikacijomis?
Daugelis entuziastų turi silpną vietą seniems, klasikiniams automobiliams. Kodėl? Daugelį pakeri paprastesni techniniai sprendimai, pigesnė eksploatacija, didesnis vairavimo malonumas, variklio skleidžiamas garsas. Tačiau palyginus su naujais automobiliais, klasikiniai turi vieną labai didelį pranašumą.
Kadangi praeityje automobilių dizaineriai turėjo žymiai daugiau laisvės improvizuoti, nereikėtų stebėtis, kad dvidešimties ar trisdešimties metų senumo mašinos net ir dabar atrodo pribloškiančiai. Ko negalėtume pasakyti apie daugumą apynaujų automobilių.
Būtent dabar į kambarį įvažiuotų šios istorijos herojus - aštuntame dešimtmetyje pagamintas Mercedes Benz W114 kupė. Nors vokiečių kompanija W114 gamino nuo 1968 iki 1976 metų, tačiau pasaulį išvydo tik 67.000 modeliai su kupė kėbulu. Kiek pro gamyklos duris išriedėjo sedanų? Daugiau kaip 1.9 milijono!
Toks pagamintų vienetų skaičius įtakojo ne tik kainą, bet ir kolekcionierių norą juos parduoti. Skelbimuose išvystumėte tik arba leisgyvius variantus arba ką tik restauruotus ir puikiai prižiūrėtus egzempliorius. Surasti tarpinį variantą yra labai sunku.
Kadangi nuolatos kalbame apie modifikacijas, ar jums kiltų ranka patobulinti šią mašiną? O galbūt apsiribotumėte tik keliomis, subtiliomis modifikacijomis?