Tad kas tai per automobilis? Iš pirmo žvilgsnio, tai maždaug „Volkswagen Tiguan“ dydžio automobilis su septyniomis sėdynėmis, naujausiomis „VAG“ koncerno technologijomis ir eksterjero dizainu, kuris demonstruoja kaip ateityje atrodys visi „Škoda“ markės automobiliai.
Palyginus su „VisionS“ koncepciniu automobiliu, kuris buvo pristatytas dar šių metų pradžioje, serijinei gamybai paruoštas „Kodiaq“ neatrodo taip įspūdingai, tačiau jis neatsikratė veržlių kėbulo formų. Išraiškinga priekinė dalis neleis „Kodiaq“ sumaišyti su bet kuriuo kitu šios klasės automobiliu.
Automobilio interjeras - santūrus, solidus ir jeigu galima taip pasakyti - škodiškas. Nepretenzingas ir funkcionalus, tačiau juk būtent to ir tikisi „Škoda“ pirkėjai, kurie į šios markės salonus plūsta įsigyti „Octavia“ ar „Superb“ modelių.
Naujasis „Kodiaq“ nuo savo brolių skiriasi tuo, jog centrinėje konsolėje buvo sumontuotas naujas lietimui jautrus ekranas, kuriame galėsime valdyti ne pačias svarbiausias, bet daugelį automobilio funkcijų.
Priklausomai nuo pasirinktos automobilio modifikacijos, čekiškas visureigis galės būti aprūpintas bevieliu išmanaus telefono įkrovikliu, automatine stabdymo sistema, išmania automatine greičio palaikymo kontrole, nukrypimo nuo eismo juostos įspėjimo sistemą, trijų zonų klimato kontrolę ir dar daugybę įvairiausių žaisliukų, kuriuos šiuo metu gali užsisakyti „Škoda Superb“ pirkėjai.
Variklių gamoje - keturių cilindrų benzininiai ir dyzeliniai agregatai. Benzininių variklių gamą sudarys 1,4 litro 125 ir 150 AG, 2,0 litrų 180 AG jėgos agregatai. Dyzelinu varomų motorų gamoje bus tik vienas variklis - 2,0 litrų darbinio tūrio, keturių cilindrų agregatas, kuris priklausomai nuo pasirinktos versijos, išvystys 150 arba 190 arklio galių.
Transmisijų pasirinkimas taip pat bus platus. Priklausomai nuo pasirinkto jėgos agregato, jis bus komplektuojamas su šešių laipsnių mechanine, šešių arba septynių laipsnių dvigubos sankabos automatinėmis pavarų dėžėmis.
Baziniai modeliai bus aprūpinti priekinių varančiųjų ratų pavara, tačiau brangesnės versijos galės pasigirti „Haldex“ keturių varančiųjų ratų pavara.
Automobilio prekyba visoje Europoje prasidės šių metų pabaigoje.