Iki šiol „Alfa Romeo Giulia“ sedaną buvo galima įsigyti tik su galinių varančiųjų ratų pavara ir 2,0 litrų, 200 arklio galių išvystančiu benzininiu agregatu arba 2,2 litro, 150 arba 180 arklio galių išvystančiu dyzeliniu motoru.
Paryžiaus automobilių parodoje debiutavusios „Alfa Romeo Giulia Veloce“ versijos ne tik praplės variklių gamą, bet ir pirmą kartą būsimiems „Giulia“ pirkėjams pasiūlys įsigyti itališką sedaną su keturių varančiųjų ratų pavara.
Keturių varančiųjų ratų pavarą, deja, gaus tik pačios pajėgiausios „Alfa Romeo Giulia“ sedano versijos. „Q4“ vardu pavadinta keturių varančiųjų ratų pavara bus komplektuojama su 2,2 litro, 210 arklio galių išvystančiu dyzeliniu ir 2,0 litrų, 280 arklio galių išvystančiu benzininiu motoru. Šie jėgos agregatai bus siūlomi pasirinkus tik „Veloce“ įrangos lygį.
Nepriklausomai nuo pasirinkto variklio, abudu motorai bus poruojami su 8 laipsnių automatine pavarų dėže.
Naujoji 2,0 litrų benzininio variklio versija pasieks 280 AG ir 400 Nm sukimo momentą. Su šiuo jėgos agregatu „Alfa Romeo Giulia Veloce“ iki 100 km/val. įsibėgės per maždaug 6 sekundes ir pasieks 250 km/val. maksimalų greitį.
Tuo tarpu 210 arklio galių ir 470 Nm sukimo momentą išvystantis dyzelinis agregatas iki 100 km/val. įsibėgės per 6,5 sekundės ir pasieks 250 km/val. maksimalų greitį. Gamintojo atstovai didžiuojasi, jog vidutinės šio jėgos agregato sąnaudos siekia vos 4,9 litro dyzelino 100 kilometrų.
„Alfa Romeo Giulia Veloce“ su dyzeliniu varikliu daugelyje Europos šalių kainuos nuo 50 tūkst. eurų.