„GLM G4“ - spausdintuvo pavadinimą primenančio automobilio vardas nėra tik dar vienas mažos kompanijos bandymas sulaukti dėmesio. Tai talentingų inžinierių komandos sukurtas elektromobilis, kuris sieks tapti pavyzdžiu ne tik Japonijos automobilių gamintojams, bet ir elektromobilių rinkos lyderei „Tesla“.
GLM G4“ kūrėjai plušdami prie savo naujausio modelio, nenorėjo, kad keturvietis superautomobilis atrodytų kaip ekologiškas produktas. Kaip ir bet kuris grynaveislis plėšrūnas, jis turi žemą stogą liniją, agresyviai atrodančias kėbulo formas, beviltišką bagažinę ir iš itin lengvų medžiagų pagamintas kėbulo detales. Tačiau po šia skania išvaizda slypi 535 arklio galias ir 1000 Nm sukimo momentą išvystanti elektrinė jėgainė.
Gamintojų teigimu, milžiniškas sukimo momentas „GLM G4“ leis iki 100 km/val. įsibėgėti per 3,7 sekundės ir pasiekti maksimalų 250 km/val. greitį.
Modernūs superautomobiliai vairuotojams leidžia pasirinkti vieną iš keletos važiavimo režimų, kurie pakeičia vairo sunkumą, akceleratoriaus jautrumą ar išmetimo sistemos triukšmingumą. Kelis skirtingus važiavimo režimus turi ir „GLM G4“.
Priklausomai nuo pasirinkto režimo, automobilis gali važiuoti ekonomiškai, komfortabiliai arba dinamiškai. Pavyzdžiui, įjungus „Eco“ režimą, automobilis būna varomas tik galiniais ratais. Tuo tarpu įjungus „Sport“ režimą pradeda veikti visų keturių varančiųjų ratų sistema.
Kūrėjų teigimu, su pilnai įkrautomis baterijomis „GLM G4“ gali nuvažiuoti iki 400 kilometrų.
Beje, norėtume paminėti vieną faktą. Kai kurie automanai šį automobilį turėtų atpažinti iš ankščiau. Prieš keletą metų Olandijoje įsikūrusi mažytė įmonė pristatė „Savage Rivale“ - sportišką automobilį su 8 cilindrų benzininiu varikliu, kuris tiesiog spinduliavo ekstravagancija ir europietišku dėmesiu detalėms. Iš esmės, tai elektrifikuota olandiško automobilio versija, kurio prekyba visame pasaulyje prasidės kitąmet.
Kaina? 221 000 eurų.