„Lexus LC500h“ taps šio automobilio gamintojo flagmanu ir bus komplektuojamas su efektyviau veikiančia hibridine jėgaine, kuri „Lexus“ inžinierių dėka buvo suteiktas „Multi Stage Hybrid System“ vardas. Ją sudaro 3,5 litro, 6 cilindrų benzininis variklis, veikiantis Atkinsono ciklu, išvystantis 300 arklio galių. Tuo tarpu elektros motorai prideda papildomus 60 arklio galių, tad bendras hibridinės jėgainės pajėgumas siekia 360 arklio galių.
Tačiau įdomiausia yra ne efektyviau veikianti hibridinė jėgainė, bet „Lexus“ inžinierių sprendimas sumontuoti dvi pavarų dėžes. Šalia galinės ašies „Lexus“ sumontavo keturių laipsnių automatinę pavarų dėžę, tuo tarpu priekinėje dalyje buvo sumontuota „CVT“ bepakopė automatinė pavarų dėže.
Pasak „Lexus“ atstovų, kuriant šį modelį inžinieriai svarstė dvigubos sankabos automatinę pavarų dėžę, tačiau jos buvo atsisakyta dėl per didelio svorio ir ilgaamžiškumo. Nors dviejų pavarų dėžių kombinacija skamba sudėtingiau, tačiau „Lexus“ specialistų teigimu, ši konfigūracija bus patikimesnė ir efektyvesnė.
Hibridinių jėgainių kritikams turime ir gerą žinią. Naujasis „Lexus“ kupė bus komplektuojamas ir su 5,0 litrų darbinio tūrio, 8 cilindrų atmosferiniu varikliu, kuris išvystys 473 arklio galias ir iki 100 km/val. įsibėgės per 4,5 sekundės.