Selektyvus ratų sukimo valdymas ir išmanioji elektroninio stabilizavimo valdymo (ESC) programinė įranga papildo visų varomųjų ratų pavaros darbą ir užtikrina stabilesnį bei sklandesnį važiavimą. Be to ESC galima pilnai atjungti, kai važiuojama ypač sportiškai.
Beje, sportiškumo Audi RS 3 modeliui suteikia ne tik jo variklis ar kitos sistemos, bet ir išorės bei vidaus dizainas – platesnė priekinė ratų ašis palyginti su A3, stacionarus aptakas ant bagažinės, gerinantis oro srautų atskyrimą, taip pat kiti dizaino pakeitimai. Kartu ir šiam modeliui standartiniai tamsių tonų interjeras, apšviesti durų slenksčiai su RS 3 logotipu. O kur dar sportinės sėdynės, padengtos plona juoda Nappa oda, kaip ir sportinis vairas, kuris apačioje plokštesnis.
Audi RS S stebina intuityviu valdymu ir didelio ryškumo ekranais. Pagrindinis valdymo elementas yra pasukamas/paspaudžiamas mygtuku centrinėje pulto dalyje. Terminale - aukščiausios klasės informacinių pramogų sistema su MMI plius navigacija ir MMI lietimu, taip pat liečiamas ekranas informacijos paieškai, didinimui ir rašymui. Valdymas balsu perteikia klausimus ir nurodymus, suformuluotus paprasta kalba.
Negana to, Audi RS 3 vairuotojas visuomet turės interneto ryšį per Audi Connect ir Audi išmanaus telefono sąsają. Be vairavimui būtinos informacijos – navigavimo su Google Earth ir Google Street View, informacijos apie degalų kainas, orus, kelionę ir eismo sąlygas, Audi MMI Connect programa suteikia ir daug kitų galimybių, pavyzdžiui, jūsų išmaniojo telefono kalendoriaus perkėlimą į MMI.
RS 3 sedanas - pirmaujantis šioje klasėje ir pagalbos vairuotojui sistemų atžvilgiu. Jos išlaiko automobilį pageidaujamu atstumu nuo važiuojančiojo priekyje, padeda vairuotojui keisti eismo juostas arba išlikti esamoje juostoje, aptinka eismo ženklus ir padeda išvengti susidūrimų išvažiuojant atbuline eiga, taip pat saugo nuo nelaimių su pėsčiaisiais. Naujos savybės: eismo kamščių pagalba, kai sistema trumpam perima valdymą lėtai, iki 65 km/val. judančiame eismo sraute, avarinė pagalba, jei reikalinga, automatiškai sustabdanti automobilį, ir eismo už galinės automobilio dalies kontrolės sistema. Ši sistema stebi pravažiuojančius automobilius kai tenka atbuline eiga išvažiuoti iš parkavimo vietos.
Paryžiaus automobilių parodos metu taip pat buvo pristatyta lenktyninė „Audi RS3“ sedano versija - „Audi RS3 LMS“.
Žiedinėms lenktynių trasoms sukurtas bolidas prie starto linijos stos 2017 metų pradžioje. Tuomet pirmieji automobiliai turėtų pasiekti privačias komandas, kurios prieš keletą savaičių sumokėjo užstatą.
„Audi“ atstovai teigia, jog naujasis bolidas buvo sukurtas atsižvelgiant į populiarėjančią „TCR“ automobilių klasę. Be to, „Audi“ kompanijos atstovai neslepia ambicijų su šiuo bolidu dalyvauti „GT3“ automobilių lenktynėse, kuriose šis mažylis galėtų pademonstruoti neprastesnius rezultatus negu „Audi R8 LMS“.
330 arklio galių jėgainę ir automatinę pavarų dėžę turintis bolidas kainuos 99 tūkst. eurų. Už tai gausite „Clubsport“ versiją. Tuo tarpu „TCR“ modifikacija privačioms komandoms atsieis 129 000 eurų.