Kompanija „Opel“ pagaliau paviešino pirmas oficialias jau ketvirtos kartos trijų durų hečbeko „Opel Astra“ fotografijas. Tiesa, tai dar nėra serijinis automobilis, o tik priešserijinis prototipas. Serijinis automobilis pasirodys 2011 metais.
Šio automobilio kūrėjai akcentuoja veržlumą ir sportiškumą, tačiau išsamios informacijos apie „Opel Astra GTC Paris“ pernelyg neviešina. Jokių paslapčių neliks Paryžiaus automobilių parodoje. Pagrindiniai „Opel Astra GTC Paris“ ir dabar gaminamo penkiadurio hečbeko skirtumai- tai kėbulo galinės dalies stilistika. Masyvius „pečius“ suformuoja stipriai išsikišančios ratų arkos, veržlumo suteikia nuolaidi stogo linija. Agresyvus ir automobilio priekis, kuriam charakteringumo suteikia masyvus bamperis. Beje, „Astra GTC Paris“ 41 mm ilgesnė už penkiadurį hečbeką.
Tuo tarpu techninės „Opel Astra GTC Paris“ detalės dar neatskleidžiamos. Žinoma tik tiek, kad automobilyje bus mechatroninė šasi „FlexRide“ su adaptyviais amortizatoriais, 21 colio ratai, variklis suks priekinės ašies ratus ir čia bus elektroninė diferencialo blokavimo imitacija. Prototipas aprūpintas dviejų litrų darbo tūrio varikliu su tiesioginiu kuro įpurškimu, 6 pavarų mechanine pavarų dėže ir sistema „Start/Stop“.
Tridurio „Astra“ pagrindu kompanija žada sukurti pačią galingiausią „OPC“ versija. Manoma, kad šis automobilis turės bent 280 a.g. turbomotorą. Tačiau tikėtis šios „raketos“ debiuto anksčiau kitų metų pabaigos dar neverta.