Užvakar iš Paryžiaus į Vilnių susirengę skristi bendrovės „flyLAL Lithuanian Airlines“ klientai sulaukė akibrokšto – dėl registravimo sistemos gedimo 18 keleivių nebuvo priimti į lėktuvą, rašo „Lietuvos rytas“.
Atsisakė priimti keleivius
„Atvykome laiku, tačiau iš pradžių neradome, kur galima prisiregistruoti. Paaiškėjo, kad buvo sustreikavusi oro uosto kompiuterinė sistema. Kai ekranuose atsirado Vilniaus pavadinimas, ties juo jau degė „Boarding“ („Įlaipinimas“).
Nors dar net nebuvo matyti lėktuvo, mums buvo paaiškinta, kad įgulos kapitonas nebenori įleisti keleivių“, – pasakojo vienas nukentėjusiųjų Kauno interjero salono „Studia Casa“ komercijos direktorius Paulius Butkus.
Skolino vieni kitiems
Lietuvos aviacijos bendrovės atstovė Paryžiaus oro uoste niekuo negalėjo padėti, tik siūlė nemokamą skrydį į Vilnių po dviejų dienų, rašo „Lietuvos rytas“.
Bet 18 keleivių, kurių dauguma skrido į Lietuvą iš baldų ir aksesuarų parodos Prancūzijos sostinėje, nusprendė negaišti laiko ir į Vilnių, pusdienį pavėlavę ir papildomai susimokėję po 450 eurų, parvyko per Prahą.
Teisinasi grafiku
Pasak „flyLAL Lithuanian Airlines“ vadovo Tado Pukštos, Paryžiaus oro uoste galioja griežtas kilimo ir tūpimo grafikas, kurio verčiamos laikytis visos aviacijos įmonės.
„Net ir dėl mažiausių vėlavimų taikomos didžiulės baudos, jeigu tik tai nevyksta dėl techninio gedimo arba oro uosto problemų, pavyzdžiui, darbuotojų streiko“ – teigė T.Pukšta.