Į jau septintus metus vykstantį studentų marketingo darbų parodą IDĖJA užsiregistravo net 104 komandos iš įvairių Lietuvos miestų aukštųjų mokyklų: Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Šiaulių, Utenos ir Visagino. Kaip ir kasmet, taip ir šiemet 40 atranką praėjusių geriausių komandų bus pristatytos gruodžio 16 d. Vilniuje.
Projektui startas buvo duotas dar 2004 m. Vilniaus universiteto Ekonomikos fakulteto dėstytojos dr. Audros I. Mockaitis. Per pirmuosius trejus metus projekte savo teorines ir praktines žinias tobulino daugiau nei 650 marketingo kursą išklausiusių studentų.
Praėjusiais metais paroda vyko „Litexpo“ parodų centre, kuriame apsilankė daugiau nei 800 svečių. Į parodą užsiregistravo 102 komandos iš visos Lietuvos. Be to, konkurso dalyviams ir svečiams buvo suteikta galimybė apsilankyti marketingo ir reklamos sričių specialistų iš „Tele2", „Coffee Inn“, „Milk“, „Gaumina“ ir kt. seminaruose. Projekto nugalėtojais buvo išrinkta komanda „Plūdurai“, sukūrę lipduką, pavadinimu „Safesticker“. Jis klijuojamas ant įvairiausių daiktų paviršių. Netyčia kokiam daiktui įkritus į vandenį, lipdukas sušlampa, o po 30 sekundžių išsipučia ir iškelia daiktą į vandens paviršių.
Šiemet vykstančios parodos tema – „Produktas, kuriuo gali didžiuotis Lietuva!“ Parodos dalyviai savo unikaliomis idėjomis sieks parodyti, kad Lietuvoje dar yra fantazijos nestokojančių žmonių, kurie gali sukurti kažką originalaus. Kelios išskirtinės idėjos: ekologiška vienkartinė skalbyklė, kuprinė - skėtis, pašto dėžutės indikatorius ir daugelis kitų.
Kaip ir kasmet, šiemet konkurse daugiausiai paraiškų dalyvauti sulaukta iš Vilniaus aukštųjų mokyklų. IDĖJOJE dalyvauja komandos iš Vilniaus (VU), Vilniaus Gedimino technikos bei ISM Vadybos ir ekonomikos universitetų, VU Tarptautinės verslo mokyklos, Vilniaus ir Vilniaus kooperacijos kolegijų ir Tarptautinės teisės ir verslo aukštosios mokyklos. Dalyviai siekia ne tik pasisemti naudingos patirties dalyvaujant projekte ar parodyti savo unikalias idėjas viešai, bet ir nugalėti jame. Arba tiesiog išbandyti savo galimybes.
Kaip komandoms sekėsi atrankiniame etape, sužinosime jau greitai. O visas originalias ir beprotiškai fantastiškas idėjas bus galima išvysti jau gruodžio 16 d.
„IDĖJA '10" informacija