„Naujų garsių prekės ženklų išparduotuvių atidarymas „Parke Outlet“ ir aktyvūs rinkodaros veiksmai padeda pritraukti daugiau aukštesnes pajamas uždirbančių žmonių, kurie per vieną apsilankymą čia apsiperka keliose išparduotuvėse“, – apyvartos augimo priežastis aiškina centro direktorė Vida Minkštimienė.
Vadovės teigimu, prie didėjančios prekybos centro „Parkas Outlet“ apyvartos prisideda ir gerėjanti šalies ekonomikos situacija. „Per krizę išparduotuvių centrui pavyko pritraukti sutaupyti siekiančių pirkėjų, o ekonomikos augimo laikotarpiu daugiau žmonių į išparduotuvių centrą ateina ieškodami gerų pasiūlymų – garsių prekės ženklų gaminių už mažesnę kainą – ir taip prisideda prie centro rezultatų gerėjimo“, – teigia V. Minkštimienė.
Vidutinis „Parko Outlet“ pirkėjo krepšelio dydis šių metų sausį–rugsėjį išaugo 13 proc., o nuo išparduotuvių centro atidarymo 2010 m. – net 40 proc.
Valdytojų duomenimis, šių metų sausį–rugsėjį daugiausia – net 15 proc. – didėjo avalynės pardavimas, drabužių parduota 10 proc., o sporto prekių 10 proc. daugiau nei 2012 m. sausį–rugsėjį.
Ateina naujų garsių prekės ženklų
Šių metų spalį "United Colors of Benetton" išparduotuvė beveik dvigubai išplėtė savo prekybos plotą, padidino asortimentą ir pradėjo prekiauti vaikiškais drabužiais. Šį mėnesį taip pat pradėjo veikti nauja prekės ženklo „Gwynedds“ išparduotuvė, prekiaujanti laisvalaikio drabužiais moterims. Iki mėnesio pabaigos dar ketinama atidaryti galanterijos prekių išparduotuvę „Persicco“.
Didžiausia šio rudens „Parko Outlet“ naujiena yra tarptautinio pripažinimo sulaukusios lietuvių dizainerės Julijos Janulaitytės prekės ženklo „Julia Janus“ išparduotuvės atidarymas lapkričio 18 d. Taip pat lapkritį beveik dvigubai išsiplėsti ketina ir kojinių fabriko „Skinija“ išparduotuvė.
„Pastebėjome, kad žmonės dažniau renkasi vieno prekės ženklo išparduotuves, todėl siekiame pritraukti kuo daugiau oficialių garsių prekės ženklų išparduotuvių, kurios geba užtikrinti sezoniškai aktualių prekių kolekcijas, turinčias plačią dydžių gamą. Plėtros tendencijos rodo, kad sėkmingai judame šio tikslo link“, – sako V. Minkštimienė.
Šiais metais prekybos centre sėkmingiausiai dirba sporto ir laisvalaikio drabužiais bei avalyne prekiaujančios išparduotuvės „Adidas“ ir „Puma“, aktyvaus laisvalaikio ir sporto aprangos prekės ženklo „Audimas“ išparduotuvė, drabužiais prekiaujančios „Aprangos išparduotuvė“ ir „Denim Dream“, avalyne prekiaujančios „Danija“ ir „Batų išparduotuvė“.
„Parkas Outlet“ yra pirmasis Lietuvoje ir Baltijos šalyse prekybos centras, suformuotas pagal Vakarų Europoje paplitusią išparduotuvių (angl. – outlet) koncepciją. Tokiuose centruose prekiaujama garsių prekės ženklų prekėmis 30–70 proc. pigiau nei pagrindinėse jų parduotuvėse.