• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pirmąjį pusmetį išparduotuvių centro „Parkas Outlet“ apyvarta augo 24 proc., o vidutinis prekių krepšelis ūgtelėjo maždaug 18 proc., palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu.

Pirmąjį pusmetį išparduotuvių centro „Parkas Outlet“ apyvarta augo 24 proc., o vidutinis prekių krepšelis ūgtelėjo maždaug 18 proc., palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Išparduotuvių centro valdytojų duomenimis, daugiausia – net 48 proc. – didėjo sporto prekių pardavimas, drabužių parduota 28 proc., o avalynės 8 proc. daugiau nei 2012 m. sausį–birželį.

REKLAMA

„Taip sparčiai augusią apyvartą siejame su keliomis svarbiausiomis priežastimis: šį pusmetį duris atvėrė naujos žinomų prekės ženklų išparduotuvės, pavyzdžiui, italų gamintojų „United Colors of Benetton“ (UCB); pastovus nuolatinių klientų srautas ir pritraukti pirkėjai iš Baltarusijos, kurių vidutinis prekių krepšelis gerokai didesnis nei vietos gyventojų“, – sako išparduotuvių centro „Parkas Outlet“ direktorė Vida Minkštimienė.

REKLAMA
REKLAMA

Anot vadovės, dėl efektyvių rinkodaros veiksmų išaugęs pirkėjų iš Baltarusijos skaičius šių metų pirmą pusmetį atnešė 64 proc. daugiau pajamų nei tuo pačiu laikotarpiu 2012 m.

Be UCB, šių metų pirmą pusmetį „Parke Outlet“ pradėjo veikti „Gino Rossi“ ir „A&G“ prekės ženklų išparduotuvės. Jau šį rudenį išparduotuvių centre duris atvers galanterijos prekėmis prekiaujanti „Persicco“, o UCB dvigubai išplės savo prekybos plotą ir pristatys „Sysley“ bei „United Colors of Benetton“ prekes vaikams.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Šiuo metu prekybos centre sėkmingiausiai dirba drabužiais, sporto ir laisvalaikio prekėmis bei avalyne prekiaujančios išparduotuvės, tarp kurių „Apranga“, „Adidas“, „Audimas“, „Puma“, „Batų išparduotuvė“, „Danija“ ir „Denim Dream“.

„Parkas Outlet“ yra pirmasis Lietuvoje ir Baltijos šalyse prekybos centras, suformuotas pagal Vakarų Europoje paplitusią išparduotuvių (angl. – outlet) koncepciją. Tokiuose centruose prekiaujama garsių prekės ženklų prekėmis 30–70 proc. pigiau nei pagrindinėse jų parduotuvėse.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų