Pritraukti kuo daugiau galimų pirkėjų verslininkams, regis, tampa žūtbūtine kova. O kare, kaip sakoma, leidžiamos visos priemonės (?).
Pirmosios „Cipo &Baxx“ parduotuvės atidarymo proga skelbiama įžūli akcija. Lietuvoje atidaryta pirmoji drabužių jaunimui gamintojo „Cipo &Baxx” parduotuvė. Parduotuvės atstovai sako, kad šis gamintojas sparčiai populiarėja Europoje, o ypač Vokietijoje bei Olandijoje.
Pirmosios parduotuvės Lietuvoje atidarymą „Cipo &Baxx“ pažymės neįprasta akcija jaunimui, kuri vyks kovo 9 dieną, 10 valandą.
„Išsiskirdama iš kitų gamintojų neįprastais, kartais net įžūliais, bet tikrai originaliais modeliais, „Cipo &Baxx“ tapo vienais iš mėgstamiausių džinsų jaunimui Europoje. Todėl nutarėme kovo 9 dieną paskelbti įžūlią ir atitinkančią neįprastą „Cipo &Baxx“ stilių akciją – „Ateik į „Cipo &Baxx“ neapsirengęs, t.y., tik su apatiniu trikotažu ir avalyne, ir „Cipo &Baxx“ aprengs tave džinsais ir marškinėliais nemokamai“. Akcija truks tik vieną valandą. Nemokami džinsai ir marškinėliai atiteks pirmiesiems 20 drąsuolių. Visi kiti gaus 50 litų „Cipo &Baxx“ dovanų čekius, kuriuos galės panaudoti džinsams įsigyti“, - sako „Cipo &Baxx” parduotuvės savininkės, įmonės „JG stilius“ direktorė Rasa Kisielienė.
„Prekybos ženklas „Cipo &Baxx“ buvo sukurtas 1996 metais ir per labai trumpą laiką išsikovojo populiarumą ne tik Vokietijoje, Turkijoje, Olandijoje, Prancūzijoje, Didžiojoje Britanijoje bei Ispaninoje, bet ir JAV bei Australijoje“, - sako „Cipo &Baxx“ parduotuvės savininkės įmonės „JG stilius“ direktorė Rasa Kisielienė.
Pirmoji Cipo &Baxx“ parduotuvė įsikūrė prekybos ir pramogų sostinėje „Kauno Akropolis“, Gedimino alėjoje.