Kiekvieną kartą, kai pagalvojame apie Italijoje pagamintą mašiną, mūsų galvose pradeda skambėti „Abarth“, „Alfa Romeo“, „Ferrari“, „Lancia“ ar „Lamborghini“ automobilių skleidžiami garsai. Karts nuo karto pagalvojame ir apie „Fiat“, tačiau šios kompanijos modeliai dažniausiai orientuodavosi į racionalų, praktišką žmogų, o ne benzingalvius, kuriems labiau rūpi turbinos slėgis, o ne vidutinės kuro sąnaudos.
Taigi, šiandien susipažinsite su 1999 metų gamybos „Fiat Multipla JTD 105“ - garsiausiu pasaulyje vienatūriu, kuris iš „Fiat“ gamyklos išriedėjo su 1,9 litro darbinio tūrio, 105 arklio galias išvystančiu dyzeliniu motoru.
Apie automobilio privalumus galima kalbėti ne vieną valandą, tačiau vargu ar kam nors tai rūpės, nes „Fiat Multipla“ tapo pajuokos objektu tikrai ne dėl erdvaus ir protingai išplanuoto interjero ar patvaraus dyzelinio motoro. Didžiulės sėkmės sulaukė automobilio eksterjero dizainas.
Apie automobilio dizainą buvo sukurtas ne vienas anekdotas, nuotraukų konkursas, „Facebook“ socialiniame tinkle netgi yra „Fiat Multipla“ gerbėjų klubas, tačiau šį kartą norime atkreipti dėmesį į du dalykus : automobilio ridą ir kainą. Nuo kurio pradėti pirmiausiai? Pradėkime nuo automobilio kainos.
Šiuo metu Vokietijoje naujų namų ieškantis automobilis parduodamas už ... 220 eurų! Kodėl ši suma yra tokia maža? Greičiausiai dėl to, jog itališkas dizaino šedevras yra nuvažiavęs net 610 272 kilometrus. Greičiausiai būtent dėl šios priežasties „Fiat Multipla“
dabar yra praktiškai bevertė.