380 arklio galių ir 400 Nm sukimo momentą išvystęs variklis buvo suporuotas su mechanine pavarų dėže ir keturių varančiųjų ratų pavara. Ši automanų mėgstama formulė leido „Audi“ inžinieriams sukurti automobilį, kuris iki 100 km/val. įsibėgėdavo per 4,9 sekundės ir pasiekdavo 250 km/val. maksimalų greitį. Net ir lyginant su moderniais automobiliais pirmos kartos „Audi RS4“ nebūtų laikomas lėtu automobiliu.
Viena išskirtiniausių šio modelio savybių - „Torsen“ diferencialas, kuris variklio galią tarp ašių paskirsto 50:50 koeficientu.
Sustabdyti šią greitą mašiną padeda 360 milimetrų skersmens stabdžių diskai priekyje ir 312 milimetrų skersmens stabdžių diskai gale.
Didžiausią įspūdį palieka ne automobilio parametrai, o „RS4“ universalo stovis, kaina ir prietaisų skydelyje matoma rida.
Automobilį parduodanti „
Autoleitner“ teigia, jog 2001 metų gamybos „RS4“ universalas per 15 gyvenimo metų sugebėjo nuvažiuoti tik 189 kilometrus! Ar tai įmanoma? Pasirodo - įmanoma.
Kadangi automobilis yra visiškai naujas, nereikėtų stebėtis, jog
„Autoleitner“ atstovai šį universalą į naujus namus išleis tik tuomet, kai atsiras automanas, kuris norės už šį sumokėti 99 500 eurų.