Šis automobilis yra ilgametis Andre draugas. Vos tik išlaikęs teisęs, jis dovanų gavo pakankamai seną, tačiau patikimą „Toyota Corolla“. Tačiau tikroji Andre svajonė nuo mažų dienų buvo „SX“ serijos „Nissan“. Maža svajonė išsipildė 2000 metais, kai ilgai taupyti pinigai atiteko „Nissan 240SX“ pardavinėjančiam žmogui.
Pirmieji patobulinimai prasidėjo nuo spyruoklių, ratlankių pakeitimų. Vėliau sekė aušinimo sistema, tačiau to neužteko pasipriešinti „Honda“ automobilius turėjusiems draugams.
Andre teigia, jog vienu momentu norėjo jį parduoti, tačiau to neleido padaryti žmona. Investavus tiek pinigų ir laiko, daugelio antroji pusė trenktų per galvą ir įkrėstų šiek tiek proto. Žmonai įkrėtus šiek tiek proto, Andre pradėjo vėl krapštytis prie ilgamečio projekto.
Po daugybės „body kit'ų“, ratlankių komplektų ir reguliuojamo aukščio amortizatorių, Andre nusprendė eiti paprastesniu keliu. Restauruotas variklis, „Fortune“ reguliuojamo aukščio amortizatoriai, „Garrett“ turbina. Tai tik keletas komponentų, kurie šiuo metu yra sumontuoti į šį „SX“.
Modifikacijos
„BC 264“ kamera, KP stūmokliai, „ACL“ guoliai, „Blitz Blow“ vožtuvai, „Blitz“ aušinimo sistemos rinkinys, „Greddy“ skriemulys, „FAL“ ventiliatorius, „Megan“ kolektorius, „Garrett“ turbina, „Stage 3“ sankabos komplektas, „AKTAS“ smagratis, „Z32“ stabdžių cilindras, „JDM“ priekinis bamperis, „Megan Racing“ spoileris, „Nardi“ vairas, „Bride Zeta“ sėdynės.