„Panoramos“ parduotuvių apyvarta nuosekliai augo nuo pat centro atidarymo 2008 m. lapkričio mėnesio. Vertinant pastarųjų penkerių metų „Panoramos“ veiklos rezultatus, prekybos ir laisvalaikio centre veikiančių parduotuvių apyvarta, lyginant su pirmaisiais veiklos metais, išaugo net 53 proc. Prekybos ir laisvalaikio centro vadovės Birutės Kalanovaitės teigimu, tai lėmė nuolatinis dėmesys klientų lūkesčiams ir patogumui.
„Džiaugiamės, kad mūsų pastangos kurti patogų prekybos ir laisvalaikio centrą sulaukia įvertinimo. Tai įrodo ir nuosekliai augantys verslo rezultatai. Laikydamiesi pasiteisinusios strategijos, šiemet ketiname toliau nuosekliai plėsti lankytojų pamėgtas patogaus apsipirkimo ir laisvalaikio erdves bei „Panoramos“ prekių ženklų portfelį“, – sako „Panoramos“ generalinė direktorė B.Kalanovaitė.
Pasak jos, šiais metais prekybos ir laisvalaikio centras „Panorama“ pasiūlys naujienų pirkėjams. Pavasario pradžioje lankytojai bus pakviesti į Švedijos drabužių tinklo „Hennes & Mauritz“ („H&M“) parduotuvės atidarymą.
Vertindama 2013-uosius, B. Kalanovaitė pažymi, kad pernai „Panoramoje“ taip pat netrūko lankytojų pripažinimo sulaukusių naujovių. „Reikėtų išskirti rudenį atidarytą naująją erdvę šeimai ir vaikams, kurioje galima rasti didžiausią Lietuvoje vaikiškų prekių pasirinkimą vienoje vietoje, naują vaikų pramogų centrą, „išgrynintas“ apsipirkimo ir paslaugų zonas. Be to, patrauklumo „Panoramai“ suteikia bet kokiu oru patogi dviejų aukštų požeminė automobilių stovėjimo aikštelė,“ – komentuoja „Panoramos“ generalinė direktorė B.Kalanovaitė.