„Panevėžio keliai“ baigė vykdyti projektą „IX Kretos koridoriaus tiltų rekonstravimas“, kurio eigoje per dvejus metus IX B Kretos transporto koridoriuje buvo rekonstruota 17 geležinkelio tiltų.
16 iš minėtų 17 tiltų buvo rekonstruoti esamus gelžbetoninius tiltus pakeičiant naujomis gofruotomis metalinėmis pralaidomis, o tiltas per Vilnelę, esantis tarpstotėje Vilnius–Kena–Valstybinė siena 8+085 km, pastatytas 1963 m., buvo suremontuotas nuvalant perdangą, atstatant pažeistus elementus, pakeičiant atraminius guolius.
Kiti 16 tiltų, statyti iki 1941 m., buvo fiziškai susidėvėję: aptrupėjęs perdangų apsauginis betono sluoksnis, pažeista hidroizoliacija, ištrupėjusios krantinių atramų siūlės, pasislinkę geležinkelio pylimo šlaitai.
Projektas vykdytas vadovaujantis 2007 m. birželio 5 d. sutartimis su AB "Lietuvos geležinkeliai". Per dvejus metus atlikta darbų už 11,04 mln. Lt. (be PVM).
2009 m. birželį Panevėžio kelininkai taip pat baigė vykdyti projektą "Gelžbetoninio geležinkelio viaduko privažiavimo kelyje Paneriai-Grigiškės 0+935 km hidroizoliacijos keitimo ir dažymo techninio darbo projekto parengimas ir rangos darbai“.
Projekto metu buvo demontuotos geležinkelio konstrukcijos, įrengta hidroizoliacija, deformaciniai pjūviai, rekonstruota paviršinio vandens nutekėjimo sistema, įrengti šalitilčiai, nauji cinkuoto plieno turėklai, naujas skaldos balastas ir geležinkelio bėgiai. Rangos darbai buvo vykdomi vadovaujantis 2008 m. rugsėjo 12 d. sutartimi su AB ‚Lietuvos geležinkleiai“. Atlikta darbų už 1,08 mln. Lt (su PVM).
Šiais metais vykdoma ir tilto per Merkio upę kelyje Vilnius-Stasylos-Valstybės siena 28+618 km rekonstrukcija. Šis 1922 metais statytas tiltas buvo avarinės būklės. Projekto vykdymo metu rekonstruotojamos tilto krantinės atramos, remontuojami esami atraminiai guoliai, rengiama nauja metalinė perdangos konstrukcija, įrengiamas naujas geležinkelio kelias.
Sutartyje su AB “Lietuvos geležinkeliai” numatytų tilto per Merkio upę darbų pabaiga - 2009 m. lapkričio 30 d. Sutarties suma su PVM – 6,57 mln. Lt.
„Į geležinkelio infrastruktūros plėtotės projektus mūsų bendrovė įsiliejo dešimtmečio pradžioje. Pirmasis ypatingas šios srities projektas - Lyduvėnų tilto per Dubysos slėnį Radviliškio-Pagėgių geležinkelio ruože remontas - buvo baigtas vykdyti 2005 metais. Šis ilgiausias ir aukščiausias Lietuvoje ir vienas ilgiausių Europoje geležinkelio tiltų yra priskiriamas prie strateginės reikšmės objektų, taip pat tiltas įtrauktas į kultūros paveldo objektų sąrašą“, - sakė AB „Panevėžio keliai“ projektų direktorius Audrius Butkūnas.