• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Tikras visureigis – koks jis? Ar jis turi būti didelis? Aprūpintas galingu varikliu? Net neabejojate, kad tikrojo visureigio sąvoka tikrai nėra tinkama „Fiat Panda“ hečbekui, ar ne? Pasakykite tai „Panda Raid“ dalyviams, kurie kiekvienais metais leidžiasi į kelis tūkstančius kilometrų trunkantį nuotykį.
„Su šiais automobiliais sugebame užkariauti dykumas“, – pasakoja šios idėjos sumanytojai ir tradicija tapusio ralio organizatoriai.

Tikras visureigis – koks jis? Ar jis turi būti didelis? Aprūpintas galingu varikliu? Net neabejojate, kad tikrojo visureigio sąvoka tikrai nėra tinkama „Fiat Panda“ hečbekui, ar ne? Pasakykite tai „Panda Raid“ dalyviams, kurie kiekvienais metais leidžiasi į kelis tūkstančius kilometrų trunkantį nuotykį.
„Su šiais automobiliais sugebame užkariauti dykumas“, – pasakoja šios idėjos sumanytojai ir tradicija tapusio ralio organizatoriai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Akimirka iš „Panda Raid“


Tapo ilgamete tradicija
Kompaktiškas, daugeliui prieinamas ir svarbiausia – lengvai sutaisomas net ir pačiame atokiausiame pasaulio kampelyje. Dėl šių ir, žinoma, kitų priežasčių, netradicinės idėjos sumanytojai 2003 metais uždegė žalią šviesą mėgėjiškoms ralio varžyboms, kuriose dėl nugalėtojo taurės varžosi tik „Fiat Panda“ automobilius vairuojantys entuziastai.
„Tai nėra tik lenktynės. Tai nuotykių kupina ekspedicija iš kurios kiekvienas dalyvis parsiveža milžinišką kraitį įspūdžių“, – pasakoja organizatoriai.
Taip pat reikėtų paminėti, jog kiekvienas „Panda Raid“ dalyvis, nusprendęs atsisakyti poilsiadienio Turkijos paplūdimyje, turės kelias dienas ištverti be įprastų patogumų: išsimiegoti leidžiančio gulto, prieigos prie interneto ir apskritai – visų įmanomų technologijų, nes visi „Panda Raid“ dalyviai galutinį tikslą turi pasiekti naudodamiesi... kompasu ir kelio knyga. Pakankamai primityvūs įrankiai, ar ne? Vis dėlto, net ir pačioje blogiausioje situacijoje jie yra žymiai patikimesnis kompanionas.
Naršo po Maroką
3000 kilometrų – tiek turi įveikti kiekvienas „Panda Raid“ dalyvis, su senute arba naujutėle, modifikuota arba visiškai standartine „Fiat Panda“.
Vadovaudamiesi elementariu žemėlapiu – pamatysite, jog nuo Ispanijos sostinę, Madridą ir vieną didžiausių Maroko miestų – Marakešą, skiria maždaug 1300 kilometrų arba maždaug pusė „Panda Raid“ distancijos. Kur pradingo likusieji kilometrai?
„Panda Raid“ dalyviai privalo įveikti 7 greičio ruožus, kurie Maroko didmiestį leidžia pasiekti ne pačiu greičiausiu, bet, turbūt, pačiu sunkiausiu maršrutu. Skersai ir išilgai išnaršę Maroką, tik tada jie gali atsipūsti Marakeše.

REKLAMA

Akimirka iš „Panda Raid“


Lenktynės – visiems
Automobilių sportas – brangus malonumas. Tai žino kiekviena, bent truputėlį protaujanti būtybė. Tuo tarpu „Panda Raid“ organizatoriai teigia, jog šis nuotykis yra prieinamas visiems. Tad kokios sumos reikia, norint dalyvauti šiame nuotykyje?
Organizatorių teigimu, viskas priklauso nuo kelių veiksnių. Vienas iš jų – automobilis, kurį galima įsigyti už maždaug 500 ar 600 eurų. Tai padarę, iškart apdraudžiate automobilį – + 200 eurų. Tuomet ateina pats svarbiausias ir brangiausias mokestis – komandos registracijos mokestis, siekianti 2350 eurų.
Visa kita – išlaidos kurui ir kitoms smulkmenoms. Organizatorių teigimu, į šią kelionę rekomenduojama pasiimti bent jau 1000 eurų smulkioms išlaidoms.
Tad kaip matote patys, savaitė „Panda Raid“ lenktynėse Jums kainuos maždaug 4200 eurų arba maždaug 2000 eurų žmogui, nes viename automobilyje turi važiuoti bent jau du žmonės.

VIDEO



REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų