Metų pradžioje, „Toyota Supra“ vyriausiasis inžinierius, Tetsuya Tada, šnekėdamas apie naująjį modelį prasitarė, jog naujos kartos „Supra“ garsųjį Niurburgringą gali įveikti per maždaug 7 minutes ir 40 sekundžių. Tuo tarpu „L'argus“ vyrukams pavyko šią trasą įveikti per maždaug 8 minutes.
Smagiausia šio testo dalis – kuklios lenktynės tarp naujosios „Toyota Supra“ ir gerokai galingesnio ir sunkesnio „BMW M3“ sedano. Nors šių automobilių galimybes gali pademonstruoti tik itin geri vairuotojai, sprendžiant iš žemiau esančio vaizdo įrašą, tiek naująją „Supra“, tiek „M3“ vairuojantys automanai puikiai žino kaip reikia įvažiuoti ir išvažiuoti iš posūkio.
Automobilių entuziastų bendruomenė naujos kartos „Toyota Supra“ laukė ne vienerius metus. Įvairiausiomis legendomis apipintas automobilis į automanų pasaulį sugrįžo šiemet ir, panašu, turės nueiti labai ilgą kelią, kol užsitarnaus itin reiklios automanų bendruomenės pagarbą.
„L'argus“ leidinio darbuotojai norėdami sužinoti kaip naujoji „Supra“ elgiasi lenktynių trasoje, užsipylė pilną degalų baką ir išvyko į Niurburgringą – bene idealiausią bandymų poligoną, kuriame visu gražumu atsiskleis gerosios ir blogosios „Toyota Supra“ savybės.
Automobilių entuziastų bendruomenė naujos kartos „Toyota Supra“ laukė ne vienerius metus. Įvairiausiomis legendomis apipintas automobilis į automanų pasaulį sugrįžo šiemet ir, panašu, turės nueiti labai ilgą kelią, kol užsitarnaus itin reiklios automanų bendruomenės pagarbą.
„L'argus“ leidinio darbuotojai norėdami sužinoti kaip naujoji „Supra“ elgiasi lenktynių trasoje, užsipylė pilną degalų baką ir išvyko į Niurburgringą – bene idealiausią bandymų poligoną, kuriame visu gražumu atsiskleis gerosios ir blogosios „Toyota Supra“ savybės.