Palyginus su kitomis gamyklomis, ši yra pakankamai mažytė. Tačiau, jeigu kalbėtume apie gamyklų efektyvumą, jinai patektų į geriausiųjų trejetuką. Pasak automobilių industrijos ekspertų, ši gamykla kuo puikiausiai tinka ribotos laidos modelių gamybai, kurie yra surenkami rankomis ir reikalauja didesnio dėmesio negu įprastas kompaktiškas hečbekas.
Nors „Toyota Mirai“ nėra „Lexus LFA“, tačiau pasak kompanijos atstovų, per vieną dieną šioje gamykloje pagaminami tik trys vandeniliu varomi „Toyota Mirai“. Apskritai, šiemet planuojama pagaminti maždaug 700 šių automobilių.
„Toyota Mirai“ greičiausiai yra vienas iš tų automobilių, kurių kūrimas ir tobulinimas trunka ne vienerius metus. „Toyota“ vandeniliu varomų automobilių technologiją pradėjo kurti ir tobulinti dar 1992 metais. Per daugiau nei 20 metų „Toyota“ sukūrė kelias dešimtis prototipų ir su jais sukorė daugiau kaip 1.7 milijono kilometrų.
Ištobulinę technologiją ir vandeniliu varomą jėgainę, pirmieji „Toyota Mirai“ prototipai į bendro naudojimo kelius išriedėjo 2012 metais. Nuo tada „Toyota Mirai“ prototipai buvo intensyviai bandomi pačiose karščiausiose pasaulio vietose, kuriose buvo norima išbandyti automobilyje esančių jėgainių atsparumą karščiui.
„Toyota Mirai“ numatoma kaina - 51 tūkst. eurų. Tačiau šalyse, kuriose žmonės skatinami pirkti ekologiškas transporto priemones, kiekvienas „Mirai“ pirkėjas gaus nemažą nuolaidą. Bent jau Japonijoje, pirkdami „Toyota Mirai“ gausite 17 tūkst. eurų nuolaidą.