2013 metais prasidėjęs limuzino kūrimas pareikalavo milžiniškų investicijų ir talentingų inžinierių pagalbos. O tiksliau – „Porsche Engineering“ padalinio inžinierių pagalbos, kurie padėjo sukonstruoti modulinę platformą, priekinės bei galinės pakabos konstrukciją ir žinoma – priekyje tūnančius variklius.
8 cilindrų variklis yra grynakraujis „Porsche“ specialistų kūrinys, kuris į „Aurus“ limuziną atkeliauja turėdamas elektros motoro pastiprinimą. Bendra hibridinės jėgainės galia siekia 600 arklio galių ir 880 Nm sukimo momentą. Tuo tarpu iš aliuminio pagamintą variklio bloką turintis V12 išvysto net 850 arklio galių ir 1320 Nm.
Abu motorai poruojami su 9 laipsnių automatine (dvigubos sankabos) pavarų dėže, kuri, gamintojo teigimu, buvo sukurta Maskvoje įsikūrusios „KATE“ kompanijos inžinierių. Vis dėlto, daugelis specialistų pastebi, jog ši transmisija yra praktiškai identiška „Mercedes Benz“ ir „AMG“ modeliuose montuojamam komponentui.
„Aurus“ automobiliai bus gaminami Rusijoje esančioje „Ford“ kompanijos gamykloje.
Šiuo metu planuojama per metus pagaminti bent jau 70 ištaigingų limuzinų, kurie bus išdalinti įvairioms institucijoms. Vėliau automobilių gamybos tempai bus padidinti, kai „Aurus“ prekinis ženklas bus pristatytas Kinijoje bei Artimuosiuose Rytuose.