„Porsche“ apie sugrįžimą į ilgųjų nuotolių čempionatą paskelbė prieš trejus metus, tačiau visiškai naują bolidą išvydome tik 2014 metais įvykusioje Ženevos automobilių parodoje. Tuomet daugelis žavėjosi netradicine automobilio išvaizda ir netradicine hibridine jėgaine.
Žodis - netradicinis - labai skambus. „919 Hybrid“ buvo komplektuojamas su 2.0 litrų darbinio tūrio, keturių cilindrų benzininiu varikliu ir elektros motoru. Tačiau įdomu yra tai, jog 2.0 litrų motoras yra V formos. Šiais laikais tai pakankamai retas reiškinys, nes V formos agregatai dažniausiai būna šešių, aštuonių, dešimties ar dvylikos cilindrų. Įprastai, keturių cilindrų motorai būna vienaeilės konfigūracijos.
Galinius varančiuosius ratus sukantis benzininis motoras išvysto maždaug 500 arklio galių, tuo tarpu elektros motoras prideda dar papildomus 400 arklio galių. Tai reiškia, jog „Porsche 919 Hybrid“ turi net 900 arklio galių išvystančią hibridinę jėgainę.
Dabar pabandykite įsivaizduoti kaip greitai šis automobilis pasiekia 200 ar 250 km/val. greitį. Juk jis sveria vos 870 kilogramų.