„nu.nl“ skelbia, kad renginių organizatoriai H&L pirmą sykį pristatė naują organizuojamą renginių politiką savo „Haarlem Culinair“ festivalyje šį mėnesį. Organizatoriai pateikė vizualius pavyzdžius ir nurodė naudojimo taisyklėse: „Jūs sutinkate, kad renginio organizatoriai panaudotų viešinimui fotografijas ir kitą vaizdinę medžiagą. <...> Jeigu jūs nenorite būti atpažintas (-a) nuotraukose ar vaizdo įrašuose, jūs galite pasinaudoti organizatorių suteikiamu raudonu tašku, kurį reikia užsiklijuoti ant kaktos. <…> Tai taip pat gali būti ir lūpdažio taškas.“
Iš visų 70 tūkst. renginio lankytojų, 3 žmonės pasinaudojo galimybe užsiklijuoti raudoną tašką ant kaktos.
„Mes turime savo renginių taisykles. Viena iš jų numato, kad mes fotografuojame renginius ir viešiname nuotraukas „Facebook“, ir tam reikia lankytojų sutikimo, – pasakojo H&L atstovas leidiniui „De Telegraaf“. – Jeigu jūs nenorite viešinimo, galite pasinaudoti tuo raudonu tašku.“
Jeigu organizatoriai pamato žmogaus veidą su raudonu tašku, jie redaguoja nuotrauką, kad jo nebūtų įmanoma atpažinti. Festivalio organizatoriai tvirtina, kad tokių priemonių turėjo imtis dėl naujų privatumo įstatymų, ir ketina naudotis jomis kituose jų organizuojamuose festivaliuose.