„D-Zug“ vardas daugelį metų buvo žinomas tik „Porsche“ darbuotojams, tačiau tuo pačiu vardu įkurtų dirbtuvių atstovai nusprendė, jog laikas sukurti pilnavertę legendinių „Porsche“ bolidų modernią interpretaciją. Prieš jūsų akis - „Porsche 930 Turbo“ su aštuntą dešimtmetį menančiu bodykitu.
Projekto pradžioje šis automobilis atrodė kaip ir bet kuris nors kitas„Porsche 930 Turbo“, tačiau „D-Zug“ dirbtuvių darbuotojai per pakankamai trumpą laiką jį pavertė automobiliu dėl kurio išsilydytų kiekvienas „RWB“ gerbėjas.
Vyrukai ant standartinio „930 Turbo“ užmovė „3.0 RSR“ priekinius ir galinius sparnus, „2.1 RSR“ priekinį buferį, „935/76“ galinį spoilerį ir galinį buferį.
Po raumeninga automobilio išvaizda slepiasi „Bilstein“ reguliuojamo aukščio ir kietumo amortizatoriai, masyvūs 10.5 colių pločio priekyje ir 14 colių pločio gale ratlankiai.
Tuo tarpu gale sumontuoto variklio darbinis tūris siekia 3.5 litro. „D-Zug“ specialistai variklio skyriuje sumontavo ne vieną, bet dvi „Garret“ turbinas, du „Tial V44“ wastegate'us. Pačiame variklyje slypi „993“ alkūninis velenas, „Mahle“ stūmokliai, „935“ įsiurbimo ir išmetimo kolektoriai. Šie ir kiti pakeitimai leido variklio galią padidinti net iki 607 arklio galių! 607 arklio galių! Tik įsivaizduokite kokį tornadą gali sukelti ši jėgainė, kuri yra sumontuota į automobilį be jokių pagalbinių sistemų. Viena klaida ir jūs tampate didžiuliu ugnies kamuoliu.