C. Walshaw ir jos vaikinas sausio 1 dieną užsisakė du patiekalus iš „Tipton‘s Burnt Tree Island“ restorano, kai bevalgydama žirneliuose pastebėjo moliuską.
Radinys šokiravo
Moteris pasakoja, kad išspjovė maistą, kai ant peilio pastebėjo sraigę ir susisiekė su restoranų tinklu, kuris atsiprašė ir pasiūlė grąžinti pinigus. „Birmingham Live“ praneša, kad taip pat vyksta tyrimas, rašo mirror.co.uk.
24 metų mokyklos darbuotoja sakė: „Mane fiziškai supykino. Buvau įpusėjusi vakarienę. Užsakiau ją per „Uber Eats“ iš „Toby Carvery Burnt Tree Island“ sau ir savo vaikinui.
Kiekvienas išsirinkome mėsos pjausnius, mums buvo pristatyta kalakutiena ir jautiena. Tai buvo pirmas kartas, kai užsisakiau iš ten, paprastai einu valgyti į restoraną, bet tądien buvo tingi diena. Anksčiau niekada neturėjau problemų su šia vieta.
Smeigiau maistą šakute ir pamaniau, kad užkąsiu žirneliais, ruošiausi valgyti juos ir tada pamačiau sraigę. Buvau tikrai šokiruota, turėjau maisto burnoje ir jį išspjoviau. Džiaugiuosi, kad sraigė buvo matoma, o ne pačiame maiste. Nustojau valgyti ir išspjoviau maistą, kurį turėjau burnoje, dar pasakiau savo vaikinui: „Aš to nevalgysiu“, pasakiau jam pažiūrėti, o jis atsakė: „Aš taip pat nebevalgysiu“.
Į šią vietą nebegrįš
Pastebėjusi sraigę maiste mergina susisiekė su restoranu, iš kurio pavyko susigrąžinti pinigus.
„Paskambinau jiems, o mergina, kuri atsiliepė telefonu, pasakė, kad susisiekčiau su „Uber Eats“, kad sugrąžintų pinigus ir ji apie tai praneš šefui, o nuotraukas išsiunčiau elektroniniu paštu ir jie paprašė perskambinti. „Uber Eats“ man grąžino pinigus, tai buvo 20,63 svarai sterlingų“, – pasakojo mergina.
Chloe sakė, kad dabar „Toby Carvery“ jai pasiūlė 40 svarų sterlingų kuponą, taip pat paprašė grąžinti maistą, kad galėtų būti atliktas patikrinimas. Tačiau ji pasakė: „Aš daugiau ten negrįšiu. Anksčiau lankiausi reguliariai, bet po šio įvykio nemanau, kad kada nors grįšiu.“
„Toby Carvery“ atstovas spaudai sakė:
„Apgailestaujame, kad nepristatėme valgio pagal įprastus aukštus standartus, bet dėkojame svečiui už pasidalintą atsiliepimą ir džiaugiamės galimybe tai pataisyti grąžinant pinigus ir atliekant vidinį tyrimą.“