• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Karalius mirė, tegyvuoja karalius. Automobilių gamintojas „BMW“, neseniai pristatė ilgai lauktą, populiaraus modelio kartą, kuri netrukus pakeis visų mėgstamą automobilį. 

5 serijos „BMW“ kardinaliai pasikeitė tik vieną kartą, kuomet buvo pristatyta daugybės diskusijų sulaukusi „E60“ karta. „BMW“ automobiliams nebūdingos kėbulo formos iš pradžių buvo peikiamos ir keikiamos, bet praėjus keletai metų, juos galima pamatyti ant kiekvieno kampo.
Po radikalaus, tačiau labai greit pamėgto modelio atėjo „
F10“ - konservatyviau atrodančio pakaitalo, kuris sulaukė dar didesnės sėkmės negu bet kuris kitas 5 serijos „BMW“ šeimos narys, pasirodęs per 44 metų modelio gyvavimo istoriją.
Netrukus „F10“ vietą užims visiškai naujas - „
G30“, kuris atrodo kaip prieš tai gaminto modelio evoliucija. Jeigu buvote vienas iš tų, kuris kritikavo „F10“ išvaizdą, tuomet pasiruoškite išsitraukti aštrių frazių ir su didžiausia meile jas išsiųskite „G30“ adresu.
BMW 5 serija
Išvaizda
Naująjį modelį kūrė, o tiksliau - automobilio dizainu rūpinosi Adrianas van Hooydonkas. Vienas geriausių savo srities specialistų, kuriam buvo liepta vadovautis vyriausiojo „BMW“ dizainerio nustatytomis gairėmis. Ar tai gražus automobilis? Tai yra skonio reikalas, tačiau net neabejojame, jog naujoji 5 serija suras gerbėjų ratą, kuris automobilio eksterjerą tiesiog dievins.
Reikėtų paminėti, jog pati efektyviausia ir taupiausia modelio versija pasižymi 0.22 oro pasipriešinimo koeficientu. Tai yra labai, labai, labai geras rezultatas.
BMW 5 serija
BMW 5 serija
Interjeras
Pažvelgus į interjerą, norisi dar kartą pasakyti, jog tai yra ne revoliucija, bet evoliucija. Matyti, jog „BMW“ dizaineriai sėmėsi įkvėpimo iš naujos kartos 7 serijos. Centrinės konsolės viršuje sumontuotas ekranas, prietaisų skydelis, vairas ir oro apipūtimo angos. Viskas atrodo labai panašiai. Lyginant su „F10“ modeliu, naujojo modelio interjeras atrodo moderniau iš šviežiau, bet „Mercedes Benz“ dizaineriai šiuo metu greičiausiai žiovauja iš nuobodulio.
BMW 5 serija
BMW 5 serija
Išmatavimai 
„BMW“ kurdama naujos kartos modelį, automobilio struktūroje panaudojo milžinišką kiekį aliuminio. Šis sprendimas padėjo sumažinti automobilio svorį,  padidinti automobilio struktūros standumą. Šie faktoriai vėliau padeda sumažinti kuro sąnaudas, padidinti dinamiką bei pagerinti valdymo savybes.
„BMW“ atstovai teigia, jog naujos kartos modelis yra iki 100 kilogramų lengvesnis už senąjį. Neprastas pasiekimas, ypač atsižvelgiant į tai, jog naujos kartos penktukas tapo 28 milimetrais ilgesnis (4935 mm), 8 milimetrais platesnis (1868 mm) ir 8 milimetrais aukštesnis.

Karalius mirė, tegyvuoja karalius. Automobilių gamintojas „BMW“, neseniai pristatė ilgai lauktą, populiaraus modelio kartą, kuri netrukus pakeis visų mėgstamą automobilį. 

5 serijos „BMW“ kardinaliai pasikeitė tik vieną kartą, kuomet buvo pristatyta daugybės diskusijų sulaukusi „E60“ karta. „BMW“ automobiliams nebūdingos kėbulo formos iš pradžių buvo peikiamos ir keikiamos, bet praėjus keletai metų, juos galima pamatyti ant kiekvieno kampo.
Po radikalaus, tačiau labai greit pamėgto modelio atėjo „
F10“ - konservatyviau atrodančio pakaitalo, kuris sulaukė dar didesnės sėkmės negu bet kuris kitas 5 serijos „BMW“ šeimos narys, pasirodęs per 44 metų modelio gyvavimo istoriją.
Netrukus „F10“ vietą užims visiškai naujas - „
G30“, kuris atrodo kaip prieš tai gaminto modelio evoliucija. Jeigu buvote vienas iš tų, kuris kritikavo „F10“ išvaizdą, tuomet pasiruoškite išsitraukti aštrių frazių ir su didžiausia meile jas išsiųskite „G30“ adresu.
BMW 5 serija
Išvaizda
Naująjį modelį kūrė, o tiksliau - automobilio dizainu rūpinosi Adrianas van Hooydonkas. Vienas geriausių savo srities specialistų, kuriam buvo liepta vadovautis vyriausiojo „BMW“ dizainerio nustatytomis gairėmis. Ar tai gražus automobilis? Tai yra skonio reikalas, tačiau net neabejojame, jog naujoji 5 serija suras gerbėjų ratą, kuris automobilio eksterjerą tiesiog dievins.
Reikėtų paminėti, jog pati efektyviausia ir taupiausia modelio versija pasižymi 0.22 oro pasipriešinimo koeficientu. Tai yra labai, labai, labai geras rezultatas.
BMW 5 serija
BMW 5 serija
Interjeras
Pažvelgus į interjerą, norisi dar kartą pasakyti, jog tai yra ne revoliucija, bet evoliucija. Matyti, jog „BMW“ dizaineriai sėmėsi įkvėpimo iš naujos kartos 7 serijos. Centrinės konsolės viršuje sumontuotas ekranas, prietaisų skydelis, vairas ir oro apipūtimo angos. Viskas atrodo labai panašiai. Lyginant su „F10“ modeliu, naujojo modelio interjeras atrodo moderniau iš šviežiau, bet „Mercedes Benz“ dizaineriai šiuo metu greičiausiai žiovauja iš nuobodulio.
BMW 5 serija
BMW 5 serija
Išmatavimai 
„BMW“ kurdama naujos kartos modelį, automobilio struktūroje panaudojo milžinišką kiekį aliuminio. Šis sprendimas padėjo sumažinti automobilio svorį,  padidinti automobilio struktūros standumą. Šie faktoriai vėliau padeda sumažinti kuro sąnaudas, padidinti dinamiką bei pagerinti valdymo savybes.
„BMW“ atstovai teigia, jog naujos kartos modelis yra iki 100 kilogramų lengvesnis už senąjį. Neprastas pasiekimas, ypač atsižvelgiant į tai, jog naujos kartos penktukas tapo 28 milimetrais ilgesnis (4935 mm), 8 milimetrais platesnis (1868 mm) ir 8 milimetrais aukštesnis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

530d xDrive (1)


530d xdrive1


Technologijos / Motorai 
Šioje srityje naujos kartos 5 serija kardinaliai nepasikeitė. Naujasis modelis bus komplektuojamas su keturių ir šešių cilindrų motorais. Pavyzdžiui modelyje „BMW 530i“ naudojamas 2 litrų darbinio tūrio 4 cilindrų benzininis variklis išvysto 252 AG galią ir 350 Nm sukimo momentą. Tuo tarpu „BMW 540i“ modelyje naudojamas 3 litrų darbinio tūrio 6 cilindrų benzininis variklis, kuris galės išvystyti 340 AG galią ir 450 Nm sukimo momentą.
Technologijų srityje „G30“ bus dviem žingsniais priekyje. Naujasis modelis bus komplektuojamas su autonomiško asistavimo sistemomis. Naujieji BMW sedanai yra standartiškai aprūpinti stereo vaizdo kamera, su kuria papildomai galima komplektuoti eismo radarą ir ultragarso daviklius. Tarp eismo saugumo sistemų – kritinio stabdymo pagalba, įspėjimo ir stabdymo sankryžose pagalba, apsauga nuo šoninio susidūrimo. Pastaroji eismo saugumo funkcija nuolatos stebi eismo juostas aplink automobilį ir įspėja apie gręsiančius susidūrimus ar savarankiškai koreguoja automobilio judėjimą, kad jų būtų išvengta.
Pasirenkama greičio palaikymo sistema „Active Cruise Control“, eismo juostų stebėjimo sistema, išmaniosios greičio ir transporto sistemos geba savarankiškai kontroliuoti automobilio greitį ir kryptį važiuojant iki 210 km/val. greičiu. Šios sistemos atsižvelgia į besikeičiančius greičio apribojimus ir kliūtis kelyje bei pagal tai atitinkamai pakoreguoja automobilio judėjimą.

REKLAMA

530d1


530d2


Išvada 
Sprendžiant iš informacijos, kurią šiuo metu turime, naujasis modelis bus geresnis ir  modernesnis. Taip pat sprendžiant iš pirmųjų modelio apžvalgų, naujasis modelis pasižymi dar geresnėmis valdymo savybėmis, komforto lygiu. Vis dėlto, galbūt „BMW“ turėtų pažvelgti į „Mercedes Benz“ ir kardinaliai pakeisti 5 serijos sedaną? Kaip tai „Mercedes Benz“ padarė su naujausia E klase?

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų