Latvijos oro bendrovės "airBaltic" planai iš Liepojos skraidinti keleivius į Vokietiją ir Daniją sustiprins šio Latvijos oro uosto svarbą ir padidins konkurenciją Palangos oro uostui, kurį renkasi ir keliautojai iš Latvijos.
Pasak "airBaltic" prezidento Bertolto Flicko (Bertolto Fliko), bendrovė iš Liepojos planuoja skraidyti į Kopenhagą, Hamburgą bei Rygą, trečiadienį rašo dienraštis "Verslo žinios".
Tarptautinio Palangos oro uosto direktorius Leonas Kvietkauskas mano, kad "airBaltic" planai plėsti skrydžių geografiją atsilieptų Palangos oro uostui.
"Akivaizdu, kad tame regione yra dalis Latvijos gyventojų, kurie pasirenka mūsų oro bendrovės skrydžius, bet kad tai darytų svarią įtaką skrydžių srautams - taip nėra", - teigė "flyLAL" generalinis direktorius Saulius Stasiūnas.
Anot jo, bendrovės skrydžiais iš Vokietijos miestų - Hamburgo, Hanoverio ir Frankfurto - naudojasi daugiausia vokiečių turistai, atvykstantys ilsėtis į Lietuvos pajūrį.
Vietiniu maršrutu Latvijoje susiviliojusi "airBaltic" žengti analogišką žingsnį Lietuvoje ir pasiūlyti iš Vilniaus skraidinti į Palangą neplanuoja. Pagrindinė to priežastis - pernelyg aukšti abiejų oro uostų mokesčiai.
Vilniaus-Palangos maršruto nesiryžta imtis ir "flyLAL". Anot S.Stasiūno, vidiniams skrydžiams taikomi mokesčiai, kurie padidina bilieto kainą. Todėl keleiviai mieliau renkasi žemės transportą.