Pamėgtame Palangos vasaros kurorte jas be pertraukų nuo pat 2000-ųjų rengia VšĮ „Promo events“, vadovaujama patyrusio organizatoriaus, praeityje žinomo lenktynininko Dariaus Jonušio.
Šeštadienio vidurdienį ponias ir ponus paraginęs užvesti savo automobilių variklius varžybų direktorius iš Nyderlandų Martin van de Pavert sportininkams linkėjo greitos trasos ir atkaklios, žiūrovus iki pat paskutiniųjų metrų kerinčios kovos, o susirinkusiems stebėti 24-ųjų renginio istorijoje lenktynių - įsimintinų akimirkų, skatinančių šių varžybų neaplenkti ir kitąmet, ir dar daug metų.
Pirmą kartą lenktynių istorijoje sugiedoti Lietuvos himną buvo patikėta dešimtmetei Auksei Gedvilaitei iš kaimyninio Kretingos rajono, Kurmaičių. Ir neatsitiktinai - Auksė tarptautinių ir respublikinių dainų konkursų nugalėtoja, respublikinio „Dainų dainelės“ laureatė, „Atžalyno“ dramos teatro aktorė, Kretingos meno mokyklos auklėtinė, ugdoma mokytojos Jūratės Norkuvienės.
„Džiaugiuosi, kad varžybų organizatoriai vis daugiau remiasi vietinių dainininkų ar muzikantų pajėgomis. Be A. Gedvilaitės šeštadienį lenktynes vainikuosiančiame koncerte dalyvaus ir palangiškė dainininkė Gintė Sičiūnaitė, kuri kartu su Aukse aktyviai prisideda garsinant Palangos ir Kretingos vardų pirmo paminėjimo 770 metų jubiliejų“, - sakė Palangos miesto tarybos narys Nerijus Stasiulis.
Prie 24-ųjų renginio istorijoje lenktynių starto linijos išsirikiavo visos 23 komandos, pateikusios paraiškas varžytis. Dideliam žiūrovų džiaugsmui, spėjusi iš Estijos atsigabenti ir per naktį pakeisti prieš kvalifikacines varžybas sugedusį jų „Porsche 911 GT3 Cup“ variklį, lenktynėms buvo pasiruošusi ir viena iš favoričių laikoma „LG Oled&LKU by Porsche Club Lithuania“ komanda.
Atrodo, variklio gedimo problemas pavyko išspręsti ir Kauno ASK ekipos mechanikams, tad ir jų žiūrovams gerai pažįstama LADA 2104 stovėjo prie starto linijos.
Dar vieną galvosūkį lenktynininkams pateikė gamta. Iki starto likus kiek daugiau nei valandai iki tol visas dienas buvusią sausą trasą palaistė sodrus lietus, įnešęs papildomo galvos skausmo ekipų strategams renkantis padangas.
Buvo priimtas sprendimas, jog kelis ratus, kol trasa bent kiek pradžius, lenktynininkai apsuks važiuodami paskui saugos automobilį. Sprendimas buvo išties saliamoniškas, nes ir važiuodami ne lenktynių tempu keli sportininkai neišvengė slidinėjimų trasoje ir net suktukų.
Jau formavimo rate apsisuko „Circle K Miles Plus Racing Team“ komandos „Audi R8 LMS GT3 Evo II“ vairavęs Simas Juodviršis.
Tokia pat lemtis ištiko su „Ginetta G56“ važiavusį Karolį Gedgaudą iš „Ignera Bio-Circle by Dynamit“ ir Paulių Novaką, vairavusį Kauno ASK ekipos LADA 2104.
Baigiantis pirmajai valandai po starto ir artėjant vairuotojų keitimosi procedūrai pirmavo iš pirmosios pozicijos startavęs, vakar vykusių kvalifikacinių varžybų TOP 10 laimėtojas, danas Andreas Fjordbach iš „Stateta BRO by HMobile“ komandos, vairuojantis „Mercedes-Benz AMG GT3 Evo“.
Antrąją poziciją išlaikė lenktynes pradėjęs Julius Adomavičius iš „Circle KMylesPlus Racing Team“ ekipos, vairuojantis „Audi R8 LMS GT3 Evo II“ bolidą.
Trečias – „Nebankrutuok.lt-Club Exit by RD Sings“ lenktynininkas Paulius Paškevičius su „Lamborgini Huracan ST Evo II“.
Tačiau lenktynės tik prasidėjo. Priešakyje – visa kova.