Tai jis padarė ne garsiajame Le Mane, kur lenktyniavo, o Palangoje, kur dar nepagerintas jo prieš penkerius metus pasiektas greičio rekordas.
Sportininkus, komandų vadovus, susirinkusius į dvidešimtąsias be pertraukų Palangoje rengiamas ilgų nuotolių automobilių lenktynes, įspūdingu skrydžiu virš lenktynių trasos sveikino šalies oro erdvę saugančios NATO oro policijos misijos naikintuvų pilotai.
Specialistai prognozuoja, jog šiemet lenktynės bus itin atkaklios, o nugalėtojas veikiausia paaiškės tik prieš pat varžybų finišą. Tą iš dalies patvirtino ir vakar vykusios kvalifikacinės lenktynės, kurių nugalėtojas paaiškėjo paskutiniajame rate.
Iškilminga lenktynių starto ceremonija neužtruko, ir laikinąjį lenktynių miestelį šalia Palangos sudrebino galingų motorų gausmas. Lenktynininkai pradėjo 373 ratų (vieno jų ilgis – 2682 metrai) arba 1006 km kelią finišo link.
Deja, vietoje 38 varžybose dalyvaujančių komandų jas pradėjo 37. Dar prieš startą, tik užvedus variklį, užsidegė „Chevrolet Corvette“, kuris buvo užgesintas ir nustumtas į garažus.
„Kol kas tenka tik stebėti prasidėjusias lenktynes. Užsidegė automobilio gale esančios sistemos laidai. Manau, tai vakarykštės avarijos pasekmė. Vakar automobilį surinkome, testavome ir viskas buvo gerai, tačiau tokios problemos ne visada išlenda iš karto. Kai automobilis užsidegė, aš sėdėjau viduje – pats to nemačiau, mechanikas įspėjo šaukdamas, kad lipčiau iš automobilio. Dabar jis tvarkomas ir mes tikrai grįšime į trasą“, – varžybų spaudos centrą informavo „Dynami:t Energy by Baltic Petroleum“ komandos lenktynininkas Tadas Aganauskas.
Lenktynės finišuoja pirmajam ekipažui įveikus visą distanciją arba išsekus 10 val. laiko limitui.
Trumpiausiai lenktynės vyko pernai, kai nugalėtojų komandos „Palanga Spa Hotel by EMG Motorsport“ sportininkas Steve Vanbellingen savo greitąjį „Porsche GT3 Cup“ į pergalingą finišą atvairavo nuo starto prabėgus 8 val. 41 min. 59,272 sek.